Gelukkig loopt de 1521 accuraat want wat een k#d-kroon is het om uit te draaien en op te winden zal wel heiligschennis zijn dit
Eens hoor, heb ik met de Palombari ook helaas.
Nee, hoor. Kritiek mag best, natuurlijk. En ja, die kroon ligt verzonken. Dat is een veiligheidsdingetje. En ik ben het met je eens dat ie wat minder makkelijk grijpt dan bijvoorbeeld de kroon van een 1545. Maar, ik heb nu 3 1521jes en mijn ervaring is dat je er gewoon een beetje handigheid/feeling mee moet krijgen. Goed vastpakken, tussen duim en wijsvinger en een beetje druk uitoefenen, terwijl je draait en zo krijg ik 'm, in ieder geval, altijd heel goed in- en uitgedraaid.
Ja, voelt een beetje anders en je moet 't met een klein beetje meer aandacht doen. Voor mij hoort 't er een beetje bij.
Mijn 1521 ligt sinds vanmiddag bij een horlogemaker, de datumdisk wordt verwisseld voor een zwarte. Ik ben erg benieuwd
Sowieso vet
ik ook!
Wij met jou!
Dankjewel!
Deze staat ook alles hè?
Staat zeker goed ook weer. Maar vind dat met bijna alle Squales, eigenlijk wel. Zijn echt bandensl@tjes.
Goede morgen allen!
Ben ik helemaal met je eens Ed! Heb heel toevallig iets van 10 banden onderweg van ome Ali, waaronder ook die witte fkm.
Is een beetje buiten mijn comfortzone maar vind het bij @Apeks wel gaaf staan.
Selamat allen,
Aduh seg, zo’n mooi gesig ja.
Die andere superhelden zijn daarr niks bij, ja seg. Hoe heten dese mannen alweerr???
Oh ja, X-men… Pas maarr op, ja. X-men… Wij hier hebben Squalemen…
Edit: Ik pergeet m’n eigen poto te setten hier… Aduuuh…