Mwah, we gaan zo toch even. Het is natuurlijk niet ver, voor ons. Dus zie je daar misschien nog? Stuur anders maar even een appje, als jij ook nog gaat. Ik ben overigens niet moeilijk te vinden: die belanda met dat batik overhemd en die Squale om.
Nee, ik ga lekker voor de buis (F1 TV Pro, met op de iPad livedata en onboard)!
Ik ga eigenlijk nooit op zondag, is me veel te druk en je ziet niks van de race. De sfeer is fantastisch. Maar ik ben teveel een F1-fan om de race aan mij voorbij te willen laten gaan, alleen om een feestje te vieren. Ik ging tot voor een paar jaar terug wel altijd naar Spa, vaak op vrijdag (trainingsdag). Maar sinds Max meedoet loop je daar ook over de hoofden.
Beter wordt het niet. Ik push het soms tot twee on boards, data en de race. Altijd een uitdaging om alles in sync met elkaar te krijgen, maar als dat eenmaal gelukt is, maakt dat zelfs de saaiste race nog interessant.
Ben ook paar x geweest, NL en BE, maar nooit tijdens de race. NL is overigens een enorm feest, strak geregeld ook. Is niet mijn feestje trouwens techno of hollandse hits
Ik ben dit jaar in Oostenrijk geweest met mijn oudste dochter en wat een ervaring om mee te maken. Wil je echt de race volgen dan zit je het beste voor de buis. Maar de sfeer daar was echt wel leuk.
Buiten de drukte daar, een keer twee uur staan wachten om überhaupt van het parkeerterrein af te komen, die vrijdag beide verbrand door de zon, zaterdag wat regen gehad, een uur lopen/wachten vanaf het parkeerterrein om naar je plek te gaan, hoge prijzen om wat te eten/drinken was het ons echt wel waard.
Maar straks weer lekker thuis kijken. Is ook niet echt goed voor de portemonnee zeg maar🤣
Daar kan je ook een leuk klokkie voor kopen.
Ben vorig jaar voor het eerst naar Grand Prix Zandvoort geweest en had een mooie plek bij het ingaan van de eerste bocht. En 3 schermen tot mijn beschikking.
Toen ik thuis kwam heb ik de race op tv gekeken.
En toch gaat er niks boven languit op de bank, de race kunnen zien, met commentaar van Mol en Plooij. Vind ik🤪
Dat komt omdat ie er altijd weer anders uitziet, afhankelijk van het licht. Maar ik krijg wel een goede indruk zo, hoor. Sowieso vind ik dit de mooiste kleur, van de huidige Super Squale. Wist ik eigenlijk meteen al, toen ie gepresenteerd werd, door Squale. Maar eerst was deze alleen in de UK verkrijgbaar. Pas later ook internationaal. Anyway, blijft een mooi model!
Eerste keer op het bijgeleverde camouflage bandje. Draagt wel fijn. Had gedacht dat het stugger zou zijn.
Ben ik nu vanzelf lid van de Palombari del Comsubin? 🫧