Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 4)

Ja, serieus. Dan ga ik samen met m’n broertje en 2 vrienden bijvoorbeeld naar de ramentent in Amsterdam. :yum:

2 likes
3 likes

Heerlijk die zijn bij ons in het zuiden helaas zeldzaam en niet top.

Wat is nou de beste @pasd :thinking:

2 likes

Vraag je nou waar je de beste ramen in Amsterdam kunt vinden?

Misschien moeten we een keer met een groepje op kroegentocht gaan daar.

5 likes

Ja, ik weet het niet. Het ziet er niet echt uitnodigend uit, met al die gordijnen dicht. :sweat_smile:

2 likes

Betekent dat ze het druk hebben. Is meestal een teken dat 't wel goed is. :grin:

Ik had ook nog andere foto’s kunnen plaatsen. Maar heb niet zo’n zin in een ban. :grimacing: :wink:

Maar goed, even over horloges weer. :sweat_smile:
Deze uitgeprobeerd, eerder dit jaar en hij was toch wel heel tof!

20230301_113941

Kijk dan ook erg uit naar de Squale HFLE2024!!! :blush:

8 likes

:rofl: eigenlijk wel ja.

2 likes

Dat duurt nooit lang hoor

2 likes

Oh, ik loop altijd maar door. Mede omdat ze geen menukaart displayen. Een beetje toko doet dat tegenwoordig. :rofl:

1 like

Ik kijk hier ook al een tijdje naar, weet alleen niet wat ik van de rode accenten op 12, 3, 6 en 9 vind. Wellicht was het mooier zonder.

2 likes

Ik vind het wel lekker speels en sportief. Zonder zou ie ook saaier zijn, denk ik. :man_shrugging:

2 likes

Ja ik snap je. Wat kleur kan nooit kwaad.
Maar in dit geval nemen ze een klein deel op de opgelegde indices mee. Doe dat of helemaal, of alleen erbuiten (alleen op de plaat)…

Ach kan ook aan de foto liggen, misschien een keer gaan kijken bij onze vrienden in Eindhoven.

3 likes

Snap wat je zegt. Maar het is echt wel mooi gedaan hoor. Ziet er heel goed uit, irl.

Da’s sowieso altijd een goed idee! :+1: :grin:

2 likes

Fou Fow Ramen .
Ik heb ze niet allemaal geprobeerd maar hier is t top :ok_hand:
Maar weet niet eens of die nog wel bestaat is al weer een tijd geleden :drooling_face:

1 like

Meld me even in deze kroeg. Tijdje mn Squale niet om de pols gehad. Werk, dingen doen, dingen maken… U kent het wel :grin:

8 likes

Oohja dat was deze he!

Nu weet iedereen waarom wij in maart al samenkwamen om snode plannen te bekokstoven

Hij draagt top hoor met die 40mm, die gaat op een heleboel verschillende polsgroottes mooi passen :grin:

9 likes

Ben ook echt benieuwd wanneer er gestemd mag worden, wat de uitslag gaat zijn… De Flieger kreeg ook goede reacties…

1 like

Nou hij is terug hoor. Wat vinden we ervan?!!

17 likes

Geslaagd! :+1:

2 likes

Bruut!! :ok_hand:

2 likes