Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 4)

Bij gebrek aan beter momenteel. Een simpele nato.

18 likes

Staat hem ook gewoon prima, hoor!

2 likes

Mooi ding zo met de goede kroon iig! :+1:

Geniet ervan!

2 likes

is sowieso ook :+1: Lijkt ie voor gemaakt.

En super comfy!:blush:

4 likes

Ook met een simpele nato al erg mooi!

2 likes

Zo even loempia’s en bier halen! :yum: :beers:
Het is weer bijna vrijdagmiddag, mensen!!! :partying_face:
Happy Friday GIFs - 70 Moving Pictures With Captions

4 likes

Lekker Ed! Welke kraam ga je altijd, of staat er bij jullie in het dorp altijd 1?

1 like

Ja, bij mij om de hoek (woon in het centrum, he) staat een heel vriendelijke mevrouw, die ze zelf maakt. Heb ik ook altijd heel gezellige gesprekjes mee. Kom er al jaren. :blush:

1 like

Bammetjes niet meenemen he, voor je het weet vreten ze de fockingworst van je broodje!

2 likes

Misschien vanmiddag, na mijn werk ook maar eens even gaan :grin:

1 like

X-post.

Deze net gekocht. Had ik (wonderlijk genoeg) nog niet. Nu dus wel. :blush: Gekocht bij een (vrij) nieuwe platenzaak, in Hoofddorp : In Front Records. Leuke winkel, best wel leuk aanbod en heel vriendelijke mensen (en lekkere koffie! :coffee: :wink:). Meteen maar even een paar happy socks gekocht, met muzikaal thema. :grin:

Oh ja, deze zag ik ook nog, bij de boekwinkel, daar vlakbij.
Moest meteen aan @Kleine_gup_in_grote_oceaan denken. Maar die heeft ie waarschijnlijk al.:grin:

Zo, even lekker een ijskoud Hertogje erbij pakken.:beers:
Goed weekend, iedereen!

3 likes

Heeel nice! Ben toevallig de laatste dagen veel naar de sub39 aan het kijken. Hoe zijn de eerste indrukken?

Die stalen band die erbij hoort lijkt mij persoonlijk wel wat.

Ik heb de Sub39 GMT vintage blue gepast, tijdens de laatste Squale meeting. Mooi horloge. Maar, de kast-/lugvorm maken het niet zo’n ‘wristhugger’ als de 1521. Verder prima hoor. De GMT wil ik nog wel een keer, in het blauw dan. :blush:

1 like

:rofl: Nee joh. Heb internet. :sweat_smile:

1 like

… met een beetje fantasie zit de vijf al in de klok!
Proost mannen enne fijn weekend alvast. :beers:

8 likes

Die superblue trekt mij op het moment het meest, vind zo’n rode datum wel iets hebben.

Het ding is alleen dat er een vrij aannemelijke kans is dat er al een blauwe squale duiker aan zit te komen :sunglasses:

7 likes

Ja joh, maar zo’n ‘koffietafelboek’ over je hobby heeft ook altijd wel wat, vind ik. Net zoals je favoriete album op vinyl, een speciaal biertje en een mechanisch horloge. Van dat soort dingen word ik blij. :smiling_face_with_three_hearts:

Yeah, man!!! :muscle: :grin: :+1:

Je weet, het is altijd

Beer o’clock, dus!

Proost ook en geniet van het mooie weekend! :sunny: :sunglasses:

5 likes

Daar heb je wel een punt! Boekhandel Stevens?

2 likes

Ja, precies! :grin:

1 like

Net even gekeken nu een hoop banden in de sale dus gelijk nog twee bandjes besteld voor de Pelagos39.

3 likes