Laat me raden…
De Scuba Limited van Jaap@Ten2Two?
Laat me raden…
De Scuba Limited van Jaap@Ten2Two?
hahaha, die is tof zeg en had ik nog niet eens gezien.
Heb jaap net een berichtje gestuurd.
Maar ik ben bezig met nog een forumlid over een ruildeal met mijn Baltic maar heb nog steeds geen reactie .
Ah o.k. ik dacht dat dat em was omdat je de Scuba LTD wel gaaf vond dacht ik me te herinneren.
Klopte dus aardig aangezien je hem al een bericht gestuurd hebt.
Hahaha ja die vindt ik echt heel tof ,nu dus maar afwachten Jaap gaat op dit tijdstip zijn mail niet lezen
Morgen allen. Ik overweeg mijn twee Squales (één is de Abisso limited edition, de ander een 1521 special) weg te doen. Ik dacht ik doe eerst een vooraankondiging in de kroeg hier, voordat ze het blauwe deel in gaan. Hopelijk is dit niet tegen de forum regels, anders verwijder ik dit bericht direct.
Jammer. Waarom, als ik vragen mag?
Enne je weet dat je uiteindelijk toch weer een Squale wil, he? Het stikt hier in de kroeg van de recidivisten!
Een recent voorbeeld:
Cool, man!
Enne,
Eindelijk
Ben benieuwd!
Een beetje maar hoor, als het een Rolex zou zijn was je al dichtgevlagd.
… maar ûh, zoals @TagEd al vraagt:
lekker man!
Van mij krijg je een…
Even een vraag aan de Squale experts. Weet iemand of er een stalen band is die aansluit op de 1521 kast?
Je bent niet de enige die daar antwoord op wil hebben.
Per toeval passend of in de aftermarket business zou je het misschien kunnen vinden.
Maar houd rekening met niet verkrijgbaar.
Er is een draadje op watchuseek over de best passende metalen band voor de 1521.
https://www.watchuseek.com/threads/most-appropriate-steel-bracelet-for-squale-50-atmos-blue.4658349/
Maar de straight end milanaise ziet er imho het best uit.
Maar die sluit uiteraard niet aan op de kast.
@SirSqualeWhale van de legendarische blog https://www.the-squale-collector.com/ heeft volgens mij wel eens een vintage bracelet gevonden, die paste aan een 1521. Maar verder is er alleen de Squale mesh.
Origineel bestaat deze niet, maar ik dacht aan de Doxa 300 bor band.
Het lijkt erop dat de lugs hetzelfde zijn.
Ben aan het denken om een Pagani Doxa homage te kopen om te passen. Hij kan toch terug mocht de band niet passen.
Hoe doe je dat met die aardappelen, was & scrub je ze eerst schoon?
Of ga je gewoon lekker in de modder schillen en achteraf schoonspoelen…
Ik vraag dit voor mijzelf, niet voor een vriend.