Neem aan dat het leer aan de binnenkant zit? Ik vind de band qua kleur erg goed matchen, het grove relief (canvas) is denk ik niet helemaal mijn ding bij horlogebandjes. Ik zou deze band dan ook zelf niet gekocht hebben …
Jaa dat klopt
Had het bandje liggen van een vorig horloge van mijn vader. Deze is ongedragen dus ik denk ik probeer eens wat
Eentje een keer van eBay: Premium FKM Rubber Sports Watch Strap Black 20/22mm Tropical Surf Sport | eBay
Vandaag de Squale maar eens gebruikt waar ie (ook) voorbij is gemaakt; onder water mooi wezen…
Elba is een heerlijk snorkeleiland. De vele kleine strandjes en het heldere water zijn zeer uitnodigend…
Nooit gedacht dat ‘mijn’ 1521 ooit nog eens onder water zou komen bij het mooie Elba.
Leuke foto & geniet ervan!
Krijg al dagenlang geen hap meer naar binnen!
En ik heb een Seiko gekocht, ben er klaar mee!
Misschien weer iets van carbon? Ik heb hier nog helemaal geen t-183 voorbij zien komen, zijn niet zo geliefd hier?
Ik heb zelf heel lang getwijfeld aan de oranje versie…
Tof
Ik ook!
Kan ik meteen de Seiko weer verkopen …
Na drie dagen draagplezier met de SPB149 weer even de Thalassa om de pols.
Och, lekker zeg!
Ik ben nu wel een beetje in de war. Is dit voor mij de Squale die alle andere duikhorloges achter zich laat? Ik heb er echt al heel wat om de pols gehad en geen enkele past me zo goed als deze Matic. Vind ik. Ik heb al eens gekscherend geschreven “dit is een dwellerkiller”. Ik word er een beetje zenuwachtig van.
Het mannetje op mijn linkerschouder riep het al …
De Seiko al weg?
Hoe is de watertemperatuur? Laatste keer dat ik er was, 1984, vond ik het wat koud. Maar dat was als jochie
Fijne vakantie!