Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 4)

Oh en deze!!

12 likes

Zo zwart als mijn ziel :grinning:

14 likes

Na de bestelling voor de Militaire Blasted te hebben gedaan kwam @Kleine_gup_in_grote_oceaan met een gave aanbieding voor de 1521 Blue Ray met blauwe rog-lederen strap…

Die werd vanmiddag bezorgd door een dappere pakketbezorger :muscle::muscle: die de storm trotseerde om pakketten afgeleverd te krijgen.

Binnen 1 week 2 nieuwe Squales, nooit gedacht, wel lekker :innocent::shark:

@Archer: deze kwam wel gewoon in een stomme doos :package:

26 likes

Gefeliciteerd met deze mooie aanwinst op roggenleer!

Ook hiermee kun je overal verschijnen! Het is dat ik meer om sneakers dan om horloges geef, waardoor m’n Squale potje voorbehouden is aan slechts enkele modellen :sweat_smile:. Anders had ik die hele aanbieding niet eens gedeeld op het forum :joy:.

4 likes

Mooi hoor… De Blue Ray blijft toch wel een topper. Best jammer dat ze deze configuratie (vooralsnog) geskipt hebben :slightly_smiling_face:

7 likes

Nicee!! Dit is eigenlijk stiekem mijn favoriete 1521. Ben al een tijdje stilletjes verliefd op diegene van @johngo

De balans tussen de staalkleurige bezelinsert, de blauwe plaat en de oranje minutenwijzer vind ik echt top!

Gefeliciteerd ermee, kijk er naar uit deze nog heel veel langs te zien komen hier.

Klein minpuntje maar mag de pret niet drukken lijkt me :smirk:

5 likes

Ja, dat doet dit merk met je. :wink:
Congratulazioni! Heel mooie, deze! :star_struck: :champagne:

Auw! Je breekt mijn hart! :frowning_face:
Niets is toch mooier en belangrijker dan een horloge?! Vooral een duiker en dan vooral een van Squale! :blush: :wink:

4 likes

A man can only have so much addictions… :expressionless:
According to the wife! :sweat_smile:

3 likes

Bijzonder mooie NA’s!
Gefeliciteerd :partying_face:

Dat gaat snel Gup! Gefeliciteerd maar weer.

Weet je wat het is?

Ik ben echt gek op horloges, maar er is er altijd maar 1 favoriet. Deze wordt dan ook door mij het meest gedragen. Ik was per definitie voorstander van een 1 piece watch collection en dat verandert wss al naar 2 or 3 pieces. Je weet dus nooit waar ik over 10 jaar sta :joy:.

Sneakers heb ik nooit genoeg! Waarom niet? Omdat ik in tegenstelling tot horloges, schoenen wel graag veel wissel, met als bijkomend voordeel dat mijn sneakers lang mooi en goed blijven. Wat met een horloge minder moeilijk is, als je er zuinig mee omgaat.

Edit:

Met uitzonderingen daargelaten, zoals het spontaan loskomen van lumendots, bijvoorbeeld :sweat_smile:.

4 likes

Het leest als een sprookje “Kleine Gup helpt grote Gup verder in de grote Squale oceaan …” :beers:

this-is-the-best-time-of-your-life-danny-devito

Stapelt wel een stuk beter dan dat onbruikbare stukje kunstleer(?) wat voor een watchroll door moet gaan hoewel die laatste ook in een doosje komt, althans bij mij … :sunglasses:

Gave uitvoering Gup! :star_struck:
Ook met deze wens ik je heel veel draagplezier. Twee verschillende ‘smoelen’, lekker afwisselen. Doe je goed.

3 likes

3 likes

FTFY … hence your name! :joy: :beers:

3 likes

:joy::joy:

1 like

Weet je, ik draag al 30 jaar TAG Heuers. Dus dat was m’n eerstgeboren kindje en vandaar deze forumnaam. Maar meer recent kwam m’n tweede kindje bij, Squale. En je weet (misschien?) hoe het gaat: al je kinderen zijn je even lief. In dit geval vind ik beide merken gewoon heerlijk! :blush:

Zit hier trouwens inmiddels even lekker aan een biertje. :beer: Hiervoor was ik bij de tandarts en de verdoving is nog niet helemaal uitgewerkt. Uitkijken dat ik geen bier op m’n toetsenbord kwijl. :joy:
Drooling Man GIFs | Tenor

3 likes

Je loopt gewoon te ijlen door de verdoving :joy::joy:

:beers:

1 like

Nee joh! Is toch heel normaal dat er roze olifantjes door je kamer lopen? :man_shrugging:
The Pink Elephant in the Room that Nobody Wants to Discuss: Population -  Canadian Association for the Club of Rome

3 likes

:rofl:

Heb je die hele lachgastank mee naar huis genomen?? :rofl:

Waar was die aanbieding dan? Denk dat ik die ff gemist heb :pensive:

2 likes