Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 4)

Oeps 🫣

Hij leek verdomd veel op een ander horloge die ik onlangs in mijn handen had. :face_with_hand_over_mouth:

2 likes

Hint: Dit is het Squale only topic … :sunglasses:

Fraai! :star_struck:
Die wil ik ook nog wel een keertje passen! Hij lijkt me zoveel groter dan de Matic, maar op papier valt dat reuze mee.

4 likes

Hoe dan ook. Het is wel een mooi horloge

4 likes

12 likes

6 likes

Zoiets denk ik :sweat_smile: nee ik ben dat nog een beetje aan het ontdekken maar het is een combinatie van ‘waarde’ en nieuw.
Ik zal het proberen uit te leggen met het risico dat je het nog niet snapt en ik overkom als een clown. :see_no_evil:
Ik zou bijv. een 2ehands horloge met een klein lijntje her en der van €2k zorgelozer dragen dan een nieuwe van €300. Máár €3.5k 2ehands (de Tudor BB Pro) is me toch ook nog te veel. :man_shrugging:t2: nou heb ik die wel een paar keer gedragen terwijl ik die Breitling SO niet eens uit de stickers heb gehaald, terwijl die weer aanzienlijk goedkoper was. Snap je het nog? :laughing: Máár toen had ik ook de SPB297 nog :wink:

Die 1545 heb ik ook nieuw gekocht maar die was een stukje goedkoper dan de Matic, kwam net van een (voor mijn doen) duur horloge, en was toen m’n ‘enige’ horloge dus ik had geen keus. Als ik toen die Matic had gekocht, of nu de 1545 niet had dan zou ik hem waarschijnlijk wel gewoon dagelijks dragen.

Ik merk dat als ik ‘voorzichtiger’ met mijn (jonge) kinderen speel of geïrriteerd raak als er een mijn horloge raakt, het voor mij dus niet werkt. Want zo wil ik helemaal niet zijn.

4 likes

Blup, ik snap hem ik snap hem! :crazy_face:

Ik snap dat bovenstaande een gevoel is en dat je daar mee moet leren omgaan en niet zomaar ff uitschakelt. Ik denk dat het qua schade, niet zo’n vaart zal lopen. Tenzij je ze een hamer geeft om met je te spelen :sweat_smile:. Of ander metalen objecten… :joy:

3 likes

Jawel … :wink:

Maar zoveel duurder was deze Matic nou ook weer niet vanwege de aanbieding en extra korting enzo. Maar goed ik begrijp wat je schrijft. Lastig. Evenwel, als je nou gewoon met al je horloges ‘normaal voorzichtig’ bent is er niks aan de hand denk ik. Ikzelf doe mijn ouwe G-Shock ook even af als ik achter een kast stofzuig om niet langs de muur te schrapen, doe ik ook met de Matic. Ik ben altijd voorzichtig, nieuw of oud maakt daarbij voor mij geen verschil.

Maar goed, mijn advies zou zijn: Lekker dragen die Matic én de GMT!
Het zijn beiden fraaie horloges. :beers:

Ik ga nu even de Seiko wegbrengen … :sunglasses:

5 likes

Ah joh, laat Kasper nou even lekker chillen, met een jointje ofzo. Ik zit inmiddels ook aan de zoveelste Bintang en kan me zomaar voorstellen hoe je Squales voor Seiko’s gaat aanzien…:stuck_out_tongue_winking_eye:

Ja, is ie verkocht? Aan een forumlid?

4 likes

Hey Ed,

Alles wel?

Zal ik je eens vertellen dat ik Bintang nog nooit hebt geproefd. Altijd bang dat het naar gewoon bier smaakt, want dat krijg ik niet weg. Nou ja, misschien een slokje. Maar dan weet ik meteen weer dat het voor mij niet is weggelegd.

Ik blijf relatieve eenvoud mooi vinden :blush:

12 likes

Wat een service, Junior! :+1:

Ja, gaat heel goed!:sunglasses: Wel erg gezweet vandaag.:hot_face: Maar ook heel gaaf, het oude centrum van Jakarta!:european_post_office: En daarna weer even een frisse duik, om even af te koelen.:ocean::dolphin: Morgen naar Yogja.:airplane:

Nee, jij bent geen bierdrinker, hè? Ja, want het is wel gewoon bier. Maar het smaakt natuurlijk wel extra lekker hier!:palm_tree::beers:

6 likes

Oh, lekker man!!

Kan ik me wel voorstellen met de tropische temperaturen daar.

2 likes

12 likes

Lekker! Met bijpassende sneakertjes! Love it! :grimacing:

1 like

Haha kiek hem, ik probeer altijd te zorgen voor geen voeten/schoenen maar deze is er tussendoor geglipt :sweat_smile:

2 likes

Hahaha, ik ben nou eenmaal een klein beetje sneakerhead :sweat_smile:.

Hmmm, ik bedenk me net dat ik geen sneakers met oranje heb. Of misschien toch wel? :sweat_smile::thinking:

2 likes

Zie je ook aan dit hele kleine vage stukje wat het zijn dan :crazy_face:

2 likes

Ik denk het wel, Puma RS-X!

2 likes