Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 4)

Da’s sowieso bijzonder! :+1: :pray:

Nog nooit gezien! :thinking:

is ook heel cool! Congrats!

4 likes

Pwoah!

Plaatje hoor dit! :+1:

Erg lekker.

Deze is zo tof ( niet van mij helaas )

11 likes

Potverdikke jongens… vorig jaar mijn 1521 weggedaan uit impuls maar met dit weer en al jullie plaatjes begint het flink te kriebelen voor een 1521 Ocean brushed/polished of 1521 Ocean COSC.

7 likes

Heerlijke kleuren, ik vind zodiac sowieso wel een erg tof merk. Geniet ervan!

1 like

Zo’n bund bezel is wel echt heeel vet vind ik. Vraag me af of ze die los zouden leveren :man_shrugging:

1 like

Super bijzonder lijkt me. Draag je hem veel?

Ziet er netjes uit! Draagt het een beetje comfortabel zo’n caseguard?

Ik draag hem eigenlijk nooit, ik heb ongeveer 4 horloges die ik daadwerkelijk draag. Maar dat is alleen in de avonden en weekenden vanwege mijn werk (Schilder).
Nu deze een nieuw bandje heeft wil ik hem wel gaan dragen. Vind het stiekem toch wel een cool horloge :sunglasses:.
De caseguard heb ik gisteren alleen omgedaan voor de foto maar voelde ik verder niet. Ik heb hem gekocht om het horloge te beschermen voor als ik hem weg leg. Mijn jongste heeft van die grijpgrage handjes die nog wel eens mijn spullen aanziet voor haar speelgoed.:joy::joy:

3 likes

Hier ook maar weer lekkers zomers op oranje:

8 likes

Heel vet die, idd! :sunglasses:

Een Squale aan een oranje band brengt je direct in zomerse stemming! Heerlijk! :sunny:

Ik zit met smart te wachten op m’n bestelde witte tropicje, trouwens. Maar, zoals het er nu uitziet, komt die dus in mijn vakantie. Dus daar kan ik voorlopig nog niet van genieten… :confused:

Anyway, lekker vrijdag, weer! Werk ze nog even, Squale gente! En zie jullie vanmiddag op de #VrijdagMiddagBorrel! :beers:

3 likes

Eens, de allergaafste Squale die ik ken. Krijg er de hebben-kriebels van

1 like

Liefhebbers, ik heb een vraagje

Ik speel af en aan met het idee om m’n 1521 wat te modificeren. Niets onomkeerbaars. Nu dacht ik laatst dat een zwarte date disk wel een leuk experiment zou zijn:

Wat denken we?

• Doen
  • Doen maar niet

0 stemmers

Ben persoonlijk niet zo van het “modden” . Horloge vind ik mooier met een witte, maar mijn ogen gaan ook iets achteruit 🫣

1 like

Waarom niet?! Heb op zich niks te de witte datumschijf. Maar 't maakt 'm wel wat persoonlijker/unieker.
Meen me te herinneren dat iemand hier zoiets eerder gedaan heeft. Was dacht ik met een pvd/oranje plaat 1521. Was jij dat niet @Cihanski?

1 like

Ik wil m , ik wil m ,ik wil m :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Goedemorgen Early birds!

Ik dacht dat ik vanochtend al vroeg in de weer was met de voorbereidingen voor morgen. Verjaardagsfeest van m’n zoon. Wat gaat de tijd toch snel, 22 jaar :sweat_smile:.

Helaas niet voor mij, Ed! Ik ben de hele dag eten voorbereiden.

Heren, alvast fijn weekend! Ik zal proberen me af en toe te melden met een leuke foto… Als ok het niet vergeet. :sweat_smile::joy:

2 likes

Van harte gefeliciteerd :tada::beers:

1 like

Gefeliciteerd, man! :partying_face: En succes met de voorbereidingen! :muscle: We zien de foto’s wel langskomen! :camera: En we drinken er vanmiddag een op je zoons gezondheid! :beers:

1 like

Proficiat met de ‘kleine’ :grinning:

Dat worden dus geen toastjes met salade en een kaasje met druifje op een stokje :sunglasses: Cheers

2 likes

Mijn kleine meid was vanmorgen om 05:25 klaar met in bed liggen :roll_eyes:

Alvast of nog gefeliciteerd! :partying_face: Veel plezier met alles, zo te zien hebben jullie het weer in iedergeval mee.