Slaapt iedereen nog
na zwaar beinvloed te zijn door @Grollebol
komt er een leuk pakketje binnen hopelijk voor het weekend.
duimen jullie met me mee ?
wie het raad krijgt een
Zwarte GMT?
Shit door al dat two tone Squale geweld hier krijg ik daar ook wel zin an.
Wat kosten die krengen zo’n beetje. Geen Tag Wolfie prijzen hoop ik
Uhm nee, ik was onderweg naar de horlogemaker, zodat ik mijn trio weer compleet kon maken en ben net weer thuis.
I love my threesome, maar wat is een threesome zonder een derde.
Vandaag heb ik eindelijk na een half jaar m’n geliefde GMT terug en daarmee is mijn trio weer compleet.
Lang verhaal kort:
Bezel vervangen, kast per ongeluk flink beschadigd door bezel retractor die het begaf. Nieuwe kast laten importeren, kast niet aangekomen. Opnieuw laten komen, kast wel aangekomen en vandaag horloge klaar.
Het horloge is eigenlijk compleet nieuw, met nieuwe kast, bezel, insert en band.
Ik grote blij, want zoals gezegd, m’n trio is weer compleet!!
Iets minder kapitaalzwaar…
oef
Lekker pik! en nou snel die bezel van de matic ff goed zetten!
Knullig maar uiteindelijk toch goed opgelost, menage a troi e belle
Ik noem het zelf een honest malfunction of the tool. En waar gehakt wordt, vallen spaanders.
Uiteindelijk gaat het erom hoe het wordt opgelost en dat is zeer netjes te noemen.
Jeetje, zomaar heb ik keuzestress… Welke Squale ga ik uiteindelijk omdoen? Heb nu nog steeds de Matic om.
Ik ben ook ontzettend blij dat m’n GMT terug is, maar wil hem eigenlijk niet uit de folies halen.
Dan blijft de HFLE me ook nog eens aanstaren.
Moeilijk hoor…
Oef, dat deed pijn…
Ja wadan als je er met smart op hebt gewacht gelijk afpulken en rocken maar als de lol er in de tussentijd vanaf is gegaan (en dat kan ik me hélemaal voorstellen dat heb ik ook wel eens ineens) nu 3 foto’s maken en weg ermee
Ik ben heel de tijd aan het refreshen maar zie nog niets in het blauw?!
Whahahaha, omdat ik emotioneel nog niet zover ben.
Zou wel een mooie toevoeging aan het horloge potje zijn.
Samen met de DW eruit, wat bijleggen en dan 1 ander ervoor terug.
Dan heb ik dus een upgrade en de HFLE.
Maar welke?
Kløte zaadje dat je hebt geplant… Ik ga er even over nadenken of ik dat zou willen en wat ik er dan voor terug zou willen.
Bedankt, maat! Not…
Nou je wou toch bijvoorbeeld een keer zo’n Sinn 103 chrono
Edit; of zo’n bronze 1521, of een zwarte of die zwart/gele 2002, of een keer een Tudor BB58/Pro bijvoorbeeld. Zo veel leuks!