Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 6)

Kan het even niet zien. De zon reflecteert teveel in m’n telefoonscherm…

Edit: wacht even, heb je 'm deels gematteerd?

2 likes

Netjes netjes zelf gedaan? Ziet er zo op de foto strak uit :ok_hand:

2 likes

Brush!

2 likes

Brushing en een andere insert.

3 likes

Check! :heavy_check_mark:

Yes, thanks! Wel eerst even een lesje gehad van Kalle bij chronoglide. Toen eerst een oude kast gedaan om te oefenen en toen durfde ik m’n 1521 gek genoeg wel op het spel te zetten.

7 likes

Gaaf, man!:muscle::+1:

2 likes

Oh, die is wel cool, idd!:sunglasses: Benieuwd hoe ie bevalt.

2 likes

Gaaf, amigo! Maar geen andere insert toch? Of heb je nu een bund insert over? Oh ja, dibs!

4 likes

Niet naar Graspop TagEd? :slight_smile:

1 like

Kom me even melden in de kroeg. Best weertje zo!

21 likes

Thanks!

Nee is gewoon m’n oude hoor, geen extra helaas. Als ik er een vind laat ik het je weten :grimacing:

4 likes

:muscle:t4:

1 like

Ik had Alice Cooper en Doro wel willen zien. Maar ik word gewoon niet zo gelukkig van festivals. Dus, toch maar niet. Ga jij wel?

1 like

Ik meld me hier ook even in de kroeg.
Dit weekend de HFLE uit het blauwe kunnen vissen en zeer blij mee. De tropic is heerlijk soepel, maar te groot voor mij. Dus:

image

Er komt wel nog een stalen band aan en een witte Barton (ik hoop alleen dat de 2 lengtes die erbij zitten klein/groot zijn en niet groot/mega…maar het is Amerikaans, dus ik vrees ervoor)

13 likes

Zoals al eerder gemeld hier, claimt de Ranger alle pols tijd.
Maar dan wel een foto van beide naast elkaar :wink:

De Tudor met 39mm toont wel groter dan de 42 Squale.

15 likes

17 likes

Congratulazioni! :partying_face: :champagne: En welkom in de Squale kroeg! :beers:

Zal gaaf staan! De Bartons die ik tot nu toe heb besteld kwamen idd in twee lengtes en de korte was wel echt kort, vond ik in ieder geval. Dus hopelijk voor jou ook o.k…

2 likes

No worries, ik heb die witte Barton en de keuzes zijn kort/normaal. Ik draag het korte deel met mijn 16cm polsjes.
(Ik draag deze band sinds de avond na het HFLE event en bevalt uitstekend.

16 likes

Weer een prima combi.

13 likes

Herkenbaar, mijn 38.5mm AT toont net zo groot als de 40mm Squale. Ratio bezel/wijzerplaat is bepalend:

13 likes