Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 6)

Ho ho, volgens mij is dit de eerste die ik fout heb, dacht ik. :sweat_smile:

Maar ik zat er ook wel goed fout :rofl:.

Zoom zoom, New Balance :sweat_smile:

2 likes

Heb ik gisteren gedaan! :see_no_evil: :shushing_face: maar die oranje band moest zo snel mogelijk de doos in :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Ik was voorafgaand aan de HFLE uitreiking onzeker of de 1545 met zijn 48mm lug-to-lug wel zou staan. Zozeer zelfs, dat ik serieus overwoog om mijn reservering van de hand te doen. :thinking: Oeh, wat ben ik blij dat ik dat niet gedaan heb. Hij draagt echt perfect (gebruik een siliconen band) op mijn polsen met 16cm omtrek. Maar goed, nu heb ik een probleem, nu betrap ik mijzelf erop dat ik aan het kijken ben naar een 1521 in PVD coated zwart. :joy:

6 likes

Ik ben blij dat een paar goede gesprekken, je op het juiste pad hebben gehouden :joy:.

Ik zeg

2 likes

Gaaf man, totaal anders, go for it :ok_hand:

3 likes

Zie je wel! Goed om te horen!

Ja, die is idd ook gaaf!

Squale 1521 Black PVD

Maareh we helpen je graag met dat probleem, hoor!

https://www.q-watches.com/artikel/squale-1521-black-pvd-nl

Je hoeft alleen nog maar zelf op de bestelknop te drukken! :imp: :stuck_out_tongue_winking_eye:

12 likes

O.k. Squale famiglia, ik ga even lekker buiten in de schaduw niets zitten doen, met de HFLE om en een ijskoude :beer:binnen handbereik.

Geniet van het mooie weer, mensen!:sunglasses::sunny:

12 likes

Vooruit dan ome Ed omdat je het zo lief vroeg, je lievelings Matic

Weet je wat ik niet snap, dat het zo moeilijk is om die sunburst op de foto vast te leggen terwijl die toch zeer aanwezig is :thinking:

11 likes

Ik ga er eens op broeden, zwarte pvd 1521 is wel lekker anders dan de hfle. Warm hier op zolder #thuiswerken

En amazon kwam gisteravond wat bezorgen, nu kan ik mijn horloges ook ergens in doen :slight_smile:

10 likes

Lijkt me een goed idee!

Je moet ook lekker buiten, in de schaduw, gaan zitten en een lekkere ijskoude :beer:opentrekken. Knap je van op. Probeer maar!:wink:

Mooie watch roll, trouwens. Heb er ook twee en gebruik ze veel.

2 likes

Thx, goeie manier ook om ervoor te zorgen dat mijn collectie beperkt blijft tot 3 plus 1 om de pols :wink:

2 likes

Nee joh, er komt er echt nog wel zo’n rol bij of een horlogekist. Mark my words.:wink:

2 likes

14 likes

Laatste nachtdienst en morgen in één streep richting de RedBull ring :racing_car: :partying_face:

16 likes

Lekker vooruitzicht, Pat!

1 like

Gaaf, man! Veel plezier! :racing_car: :checkered_flag:

2 likes

Top!!!

1 like

Succes en morgen veel plezier :+1:

2 likes

Heel veel plezier! Hoop dat het een spannende race wordt.

2 likes

Goedemorgen!

Ik zie dat het onbedoeld toch een #gupshot is geworden, wel een héle moeilijke :sweat_smile:

10 likes