Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 6)

Oranje wijzer voor vanavond :crossed_fingers:

13 likes

Ik doe met je mee vandaag :wink:

14 likes

Even lekker gebast: Frank Boeijen, Boney M en Sting.:notes:

Nog steed de HFLE om. Week 5 ofzo? :open_mouth: Geloof niet dat ik ooit zolang een horloge heb omgehad!:thinking:
Nou ja, misschien enkele decennia geleden, toen ik nog slechts één horloge had.:sweat_smile::grin:

13 likes

incoming :slight_smile: (zal waarschijnlijk na vakantie zijn)

(de geleverde leren band zal ik naar alle waarschijnlijkheid niet gaan dragen, ongetwijfeld te groot voor mijn polsen en ik heb nog een zwarte single-pass nato en genoeg rubber bandjes. :slight_smile: )

14 likes

Hey, congratulazioni! :partying_face: :champagne:

Drinking Beer Cheers GIF - DrinkingBeer Cheers Snoopy - Discover & Share  GIFs | Snoopy dance, Snoopy, Snoopy images

5 likes

Geniet maar van de voorpret! Durf je het aan? Dit is een 42mm hè :stuck_out_tongue_winking_eye:.

Nee hoor, deze gaat je net zo goed passen!

2 likes

Lieve mensen,

Ik wil jullie allemaal nogmaals bedanken voor jullie lieve berichten en steun.

Dat gezegd hebbende, hebben we vandaag goed nieuws gekregen. De chemo slaat aan en de tumor van m’n vrouw wordt mooi kleiner.

Om het goede nieuws te vieren, gaat deze fles nu open!

Cheers! :beers:

35 likes

Beste nieuws van de dag! Mooi. Next step, dat 'ie niet alleen kleiner wordt maar helemaal verdwijnt. Daar gaan we voor duimen. :four_leaf_clover:

3 likes

Nogmaals proficiat, amigo! Vieren dit! En laat het smaken!
Champagne GIFs | GIFDB.com

4 likes

@Kleine_gup_in_grote_oceaan kijk, dat is even fijn nieuws! :muscle:

@TagEd ik durf het aan! :wink: de
Lug-to-lug van de 1545 en de 1521 zijn vrijwel gelijk en de 1545 staat mij prima. De 1521 heeft bovendien van die fijne omlaaglopende lugs…

Voorpret inderdaad, eerst nog een weekje naar de Veluwe met het gezin en op mijn verjaardag weer thuis, dan zal hij er wel zijn. :slight_smile:

Ik ben klaar voor ROE - NED vanavond:

15 likes

Oh enne, verder mis ik jullie helemaal niet hoor … :see_no_evil: :sunglasses:

Zal ik anders een kijken of ik de Astron kan inruilen voor de Classic COSC met stalen band of een Master Palombdinges of de Marina Militare. Misschien een Matic? Is die laatste er al met een stalen band en dan bij voorkeur de brushed versie? Het kriebelt! :innocent:

12 likes

Gewoon doen! Uiteindelijk kom je toch weer thuis in je stamkroeg. :grimacing:

3 likes

Heel tof :boom:

Zelf weer even een bandenwissel :wink:
Nu weer op de JB Tropic gezet.

Draagt toch echt super.

De Joseph Bonnie wel met Squale buckle.

14 likes

Dat is pas goed nieuws! Top man, enjoy

1 like

:pray: Goed nieuws :pray:

1 like

Geweldig nieuws!! Nogmaals knap dat je dit soort gevoelige en persoonlijke info durft te delen! Blijven praten is belangrijk

2 likes

Sinds ik het hier heb gedeeld, met toch wel voornamelijk vreemden :sweat_smile:, is er toch een soort steen uit m’n maag verdwenen. :smiling_face_with_three_hearts:

8 likes

Fijn om te horen dat dat je goed heeft gedaan! Het is even een drempel (zeg maar gerust een berg) waar je tegenop kan kijken, maar uiteindelijk is het een goede stap.

2 likes

Pinocchio Liar GIF - Pinocchio Liar Nose - Discover & Share GIFs

U Have Great Idea GIFs - Find & Share on GIPHY

4 likes

Ik ook! :partying_face:

13 likes