Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 6)

Fijn weekend allen!

12 likes

O.k., Squale amici, ik zit nu even rustig aan m’n Italiaanse (wat anders?:wink:) biertje.

Maar, zoals gezegd, was ik eerder in de mall, met de family. Was me eigenlijk een beet aan 't vervelen. Totdat ik erachter kwam dat ze ook wat juweliers hadden.

En dat was natuurlijk best aardig. Maar iedereen die mij een beetje kent, weet dat ik naast Squale, nog een favoriet merk heb. Dus ik werd heel erg blij toen ik deze boetiek tegenkwam.

Ik trok de stoute schoenen aan, liep naar binnen en zei: I’ll have a cup of you finest espresso enne laat me gelijk eens even wat van die nieuwe Carrera Glassboxmodelletjes bepotelen en passen. En zo geschiede.

Anyway, ik moest grote moeite doen niet de creditcard te trekken -ik vind 6K gewoon heel veel geld, voor één horloge-, maar deze staat toch wel bovenaan de wishlist, voor ooit…

:heart_eyes:

21 likes

riflessione, Goedenavond de GMT even om de pols!

12 likes

Hahaha, mooi spul :ok_hand:

3 likes

24 likes

Heel tof! Ik wil niet dat duiveltje op je schouder zijn en ken je financiële situatie natuurlijk niet maar ik zou wel willen zeggen, gun jezelf die glassbox een keer! Echt een mooi horloge, daar ga je heel veel plezier van beleven! :+1:

3 likes

Weer een natte dag voor de :shark:

16 likes

Haha, ik gun het mezelf als geen ander.:stuck_out_tongue_winking_eye:
Maar we hebben (helaas) nog veel andere doelen en wensen. Dus ga nu even geen 6K van de spaarrekening halen voor één horloge. Komt nog wel een keer.:blush:

7 likes

Hey das leuk, ziet er gaaf uit. Zit zelf nu in Newhaven onderweg naar Dieppe. Maar was afgelopen week ik Wales.

18 likes

Band staat hem goed!

1 like

in Sussex? Daar hebben wij ook nog gezeten, met de family, in een Airbnb. Da’s echt heel toevallig! Hadden we een mini-meeting kunnen houden!:beers:

3 likes

Squale in het thuisland…

20 likes

Buongiorno, Squale famiglia!
Eerst even koffie!:coffee:

Fijne dag, iedereen!

15 likes

Dit is toch echt de beste toevoeging voor de HFLE.
Originele Squale Jubilee. Zit zo lekker met dit warme weer.

27 likes

Oefff deze vind ik hem ook heel goed staan.
Even onthouden!

2 likes

Dit ziet er geweldig uit! Goede vondst!!

2 likes

Heb zelf ook beide banden en ik ben altijd een groter fan van Jubilee geweest, dan van Oyster. Maar op een of andere manier vind ik persoonlijk de HFLE op Oyster mooier.

Vergelijkingsmateriaal uit het archief:

12 likes

11 likes

Van buiten naar binnen lume.

15 likes

Jazeker, even langs bezoek bij een vriend in Brighton en toen in de avond de boot.
Inmiddels in Val de Loire aangekomen.

Heel leuk plaatsje New Haven :ok_hand:t2:

Nu met maar 3 uur slaap naar de F1 kijken. Zonder Squale helaas :person_shrugging: het is de Seiko geworden.

10 likes