Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 6)

Ik heb een 20mm van deze in de collectie:

Ruikt en draagt heerlijk. Is het merk dat Squale zelf ook gebruikt. Overgenomen van @mrparadox.

4 likes

Mooie 1521 polished die te koop staat in het blauw trouwens. Geen geld voor een horloge van een jaartje oud (maar mijn potje is even leeg)

2 likes

Maar kan je niet direct bij hun bestellen dacht ik?

Ik doe mee.

17 likes

Laat ik die er nou net hebben bijgedaan, Tropic van JB :wink:

2 likes

Iemand nog behoefte aan een heel nette Green Ray 1521 :wink:

2 likes

Mmm dat is me ook weleens opgevallen, misschien weer @mrparadox waar ze een beetje handig te verkrijgen zijn?

Die van Joseph Bonnie zijn idd ook tof, daar heb ik er ook eentje van. Of anders Kauffman

1 like

Mooie combo :ok_hand:

1 like

Buongiorno, Squalegekkies!
Even lekker van m’n koffietje aan 't genieten, op deze supermooie dag!:coffee::sunny:

16 likes

:tada:
Voor nu op de Squale tropic (die erg lekker draagt), komende dagen even wat banden proberen.

15 likes

In plaats van op het strand waar ie hoort nu helaas even mee naar kantoor maar dat mag de pret niet drukken.

16 likes

Gaaf man! Gefeliciteerd met deze topper! :shark::partying_face:

2 likes

Heel mooi ding! Een ‘‘standaard’’ Squale tropic staat hem eigenlijk ook wel perfect.

1 like

Lekkere aanwinst, Thijs! Veel draagplezier!

2 likes

Thanks mannen! Deze komt van @Windhund die gelukkig zelf nog een 1521 heeft volgens mij

2 likes

Mooi man, veel plezier ermee!

2 likes

Geniet van je geweldige ‘Matic’

Jazeker! Ik geniet volop van mijn Green Ray

16 likes

Lekker aan de scone, met clotted cream & strawberry jam.:yum: Veel Britser wordt 't niet.:uk:

Verder lekker aan 't rondkijken op het eiland.

17 likes

Hoe meer ik die Blue Blasted van jou voorbij zie komen, hoe groter de drang word…

7 likes

Ik weet zeker dat de mannen van Q je graag helpen. :wink:
Aan sommige drang moet je gewoon toegeven. Doe ik ook, af en toe.:beers:

12 likes