Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 6)

@pasd Zag ik nou een mooie Breitling voorbij komen!? Mooie!

1 like

Is er even voor tijdelijk :wink:

1 like

:joy: ik volg je niet nauwlettend maar volgens mij wissel je sneller van horloge dan van onderbroek. (Laatste tijd) :laughing:

:

12 likes

Hahaha :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

O.k., einde van de dag met een groep, onder begeleiding van een expert (paleontoloog), op het strand op zoek geweest naar interessante sporen en resten uit het krijttijdperk. De vondst van de dag (gevonden door mijn vrouw) was wel dit gefossiliseerde deel van een wervel van een iguanadon. Een grote planteneter, die hier 125 miljoen jaar geleden leefde. De expert was dolenthousiast. Maar we mochten 'm mee naar huis nemen. :sauropod:

14 likes

Ik ben geen expert maar ik meen dat dit een verre voorouder van de haai is :wink:

2 likes

:grin:

2 likes

Past er perfect bij en ziet er ook uit alsof het fijn draagt

2 likes

Gave vondst! Ik ben zelf al sinds kinds af aan geïnteresseerd geweest in dinosauriërs. Als kind wilde ik ook altijd paleontoloog worden. :grin:
In Brussel is ook een mooi museum met de fossielen van iguanodons die in België zijn gevonden. Daar kan je een voorstelling maken hoe zo’n beest er in zijn geheel ongeveer moet hebben uitgezien. Heel bijzonder dus!

2 likes

Goedemorgen! :wave:
Ik heb al heel vaak geprobeerd een foto te uploaden maar het internet is hier (Corsica) zó slecht dat dat nog niet gelukt is :sweat_smile: dus alle @TagEd -jes (foto’s met blikjes bier) houden jullie tegoed :joy:

3 likes

Edit: ik kan ze zelf niet zien maar het lijkt deels gelukt :joy:

17 likes

Jep we zien ze :joy::pray:

3 likes

:ocean:

15 likes

Op een Swiss style ladder strap van Watchgecko.

@VriesKou toffe oranje tropic! Altijd goed bij een Squale

12 likes

Buongiorno, Squale fratelli!:coffee:

14 likes

Buongiorno Squalisti,

Heel fijn, maar moest wel even wennen aan de taper naar 16. Inmiddels is dat geen issue meer.

3 likes

14 likes

Dat is inderdaad een flinke taper. Zijn deze gewoon bij onze grote Aziatische vriend te vinden?

1 like

Siii

Linkje:

1 like

Ah dankeschön!

1 like