Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 6)

Dagje Livorno is een dagje seh geworden.
Morgen nieuwe poging in Florence

2 likes

Bruh, what happened??

Alles in orde?

Teaser voor @VriesKou :grin:

15 likes

Wow :ok_hand:t2:

1 like

Ja kak bezorger vandaag gemist dus op z’n vroegst maandag :upside_down_face:

Edit; ik dacht dat jij die met die (maxi) ronde dots had, of heb jij ook meerdere 2002’s :sweat_smile:

5 likes

Dit vind ik gewoon een vreselijk trieste situatie!:grimacing::open_mouth::cry:

Echt benieuwd wat hier aan de hand is…:thinking:

Maareh, even lekker met een ijskoude :beer:in de schaduw, lekker met de 151FL om de pols en The Boss op de koptelefoon. :notes::guitar:

Cheers!:beers:

So, what are you up to, op deze mooie zaterdag?:sun_with_face::sunglasses:

17 likes

Net nieuwe koffieboontje binnengekregen:

Zou moeten smaken naar hinten van “funky” aardbeien / tropisch fruit. Ik ben benieuwd :coffee:

Met (natuurlijk) weer de HFLE om. Krijg er nog niet echt genoeg van :smile:

13 likes

Goedgekeurd!

En proost​:coffee::beer:

5 likes

Peppa Pig kijken met de jongste terwijl de oudste in haar tablet zit gezogen :expressionless:

Dadelijk Cappadocia (@Grollebol) maar eens bellen dat ze ff wat komen brengen :joy:

12 likes

Ah, ook heel veel gedaan, in het verleden. Wel de Engelse versie. Zitten best wel leuke volwassen grapjes in, ook.:pig:

Ja, hier zijn dat hun telefoons. Echt compleet in een andere wereld!:grimacing::smile:

Dat is een Italiaans restaurant, neem ik aan? Nee, dat we wel even on-topic blijven!:grin:

2 likes

Drinkhut! Alles zal opgedronken zijn…

Beetje spelen:

10 likes

Haha neuh das de lokale shoarmaboer :joy:

Overigens heb ik de lekkerste pizza op in Maranello bij ‘Lo Smeraldo’ van ‘Lello’ Apicella (in zijn restaurant/Ferrari museum) :ok_hand:

En kreeg ik voor het eerst een compliment op mijn Skuwalé van een Brit in Oostenrijk want dat kende ie wel :stuck_out_tongue_closed_eyes: (nadat ie vroeg of het een smartwatch was :joy:)

4 likes

Ja, ik kan alleen maar zeggen: ik heb m’n best gedaan! :stuck_out_tongue_winking_eye: :beers:

Ja, ze staan gewoon allemaal goed, op die bandensl@!

Oh, o.k., nou ja, eet smakelijk!

Klinkt als een plek waar ik wel 'ns heen zou willen. Wie weet, in de toekomst nog 'ns!

Ik ook van een Brit, onlangs! Grappig dat het merk daar misschien bekender is, dan in NL. :thinking: :grin:

1 like

Zeker doen :ok_hand: klein zijstapje dan:

Ik stapte per toeval binnen en zag al snel aan de foto’s (hij staat echt met iedereen die een beetje relevant is in de autosport op de foto) dat het een grote (kleine) meneer was, toen heb ik hem maar even opgezocht :sweat_smile: los van dat gewoon verrukkelijke pizza (en toetjes) :drooling_face:

Zal wel door die Urban Gentry komen :joy:

2 likes

Heuj :partying_face: postbode had goede zin (of te weinig verdiend) en heeft nog een rondje gemaakt :smiley:

23 likes

10 likes

Volgens mij Turks. Althans, toen ik nog in Maastricht woonde, zat op de markt een restaurant met deze naam en serveerde alleen Turks eten.

Oh, das niet persé Turks. :sweat_smile:

1 like

Nice! :ok_hand: gefeliciteerd :partying_face:

2 likes

Heeej, pepsi, pepsi, we want pepsi! Gefeliciteerd ouwe dibbes!

Groetjes uit Zuid-Limburg!

13 likes

Ik reed net langs jouw woonplaats @Vrieskou. Hoorde je me niet tuutere?

5 likes