Wel even de tijd goed zetten. Of is het een oudere foto en is het toevallig dat ie 5 minuutjes voor loopt?
Dank je wel voor het filmpje!
Dit filmpje geeft mij een beter beeld dan alle foto(reviews). Het ziet er toch wat beter uit dan ik in eerste instantie dacht, maar de sluiting van de band is wel echt een misser. Vind ik. Verder natuurlijk de prijs, in de wetenschap dat er een Elaboré SW200-1 inzit. Ware dat een COSC-versie geweest, was de prijs on par wat mij betreft. Nu een tikje aan de dure kant.
Maar goed Squale staat niet echt bekend om de waardevastheid - behoudens enkele gelimiteerde uitvoeringen - dus die prijs zal op de ‘open markt’ wel snel wat lager worden. Wie is bereid de eerste afschrijving te pakken? Ik niet bij deze …
Afternoon, gents!
Waardeloos weer, vandaag. Nou ja, toch nog wat klusjes in huis te doen. Maar, nu eerst even tijd voor een ijskoude
Fijne zondag!
Ik heb denk ik de band gevonden die het echt doet voor mij op de Matic…
Jaja,… een duiker op leer! Bij Squale mag dat gewoon!
Logisch, de klassieke (dus niet de COSC, sorry) 1521 met welke wijzerplaatuitvoering dan ook is wat mij betreft Squale op z’n best. Nou ja, ûh de Matic mag er ook best zijn.
PS Heb je een nieuw doekje uit het Sorbo 5-pack gehaald? De gele zit eindelijk in de was …
Gisteren niet op HF geweest?
Dat dacht jij, ons ben zuunig hè
Ik weet juist niet wat ik van een sandwich dial moet vinden en dat komt van iemand die een panerai weg heeft gedaan.
Elke keer als ik je zie posten moet ik mijzelf een kleine beetje in m’n eigen gezicht schoppen dat ik hem niet heb gekocht haha maar het is je gegund
Dat zou ik wel eens willen zien
Ik heb er nog helemaal geen een haha
Oh geweldig!! Dat wordt genieten voor je!!!
Nee deze foto is wat ouder. Puur toeval dat hij redelijk bij de tijd was
Hahaha, vandaar.
Kom je zonder datumschijf nog bijna mee weg ook
Een van de vele voordelen
Zowaar nog wat zon tijdens het rondje met het hondje.
Dit is één van m’n 1521s met ‘n (ietwat) bol glaasje.
Op zo’n duiker? Dan ben je als merk toch echt van God los als je het mij vraagt…