Herkenbaar, alleen de tuna heb ik weer terug, die mistte ik!
Ik heb mijn 1545 net in het blauw gezet haha, hopelijk krijg ik geen spijt…
Herkenbaar, alleen de tuna heb ik weer terug, die mistte ik!
Ik heb mijn 1545 net in het blauw gezet haha, hopelijk krijg ik geen spijt…
Misschien een doxa ik noem maar wat.
dat spookt ook nog altijd in mijn hoofd hahaha
Heul vet!
Prachtige plaatjes komen er weer voorbij.
De GMT krijgt wat tijd. Ipv een zomerse foto, een beetje regen:
Dat staat wel heel tof
Gaaf he
Knock yourself out
https://uhrforum.de/threads/squale-1521-militaire-blasted-mit-neuem-stahlband-tropic.576842/
(niet mij advertentie trouwens, voor de goede orde)
Matic op mesh = blingbling
Moet vooral even wennen aan het gebrek aan contrast met een donkere tropic
Haha staat nog wel op de lijst voor ooit maar vind eigenlijk alleen de 600T echt mooi. Misschien een 300(t) op de BoR maar ik vind die urenwijzer echt lullig
Edit; en ik denk dat er sowieso niets bij komt zonder dat er iets weg gaat. Zit met 4 eigenlijk al weer boven wat ik ‘rustgevend’ vind
Hier, dit is toch geweldig?!
Giuliana Treleani, Charles Von Buren en Enzo Maiorca, gaan duiken. Vraag is natuurlijk welke Squales ze dragen?
En terecht!
Nee, he?!
Zit even te denken: hadden wij dit gesprekje al 'n keer gehad? Hoe sta jij in chrono’s? Mooiste nieuwe, op dit moment, is wat mij betreft een TAG Heuer Carrera Glassbox!
Mooi plaatje! En kan ie best tegen, hoor.
Voor de reis toch maar op tropic deze herfst/winter wisselen naar staal
Ben geen chrono man (en ook niet meer perse TH na die falende aquaracer chrono ) dat hebben we al proefondervindelijk vastgesteld, want inderdaad
En dat heeft toen tot een (erg mooie) Nivada Grenchen chrono geleid! Maar die is ook al weer weg
Ik vind die
Wel écht héél mooi. Maar niet voor mij. zou er geen van de 4 voor weg willen doen. En das wel een voorwaarde ivm het aantal.
Ik denk dat het een duikring moet hebben en het liefst maar 3 wijzers (of 4 met GMT)
Ik mis wel iets ‘zakelijks’ (dressy heb ik sowieso niets mee) als ik naar mijn eigen foto kijk misschien dat ik met de Omega nog wel wegkom
Heej misschien is het wel even goed zo (voor nu)
Thx. Ja zeker. Beetje regen overleefd deze wel
White pearl
Ja, maar dat is gewoon iemand die jou een kapot gebruikt of NOS (wat was het ook alweer?) horloge heeft toegestuurd en gezegd dat het gewoon werkte. Dat is gewoon oplichting en zegt niets over de kwaliteit van TAG Heuerhorloges. Ik draag dit merk nu zo’n 30 jaar, heb er op dit moment 5 en heb nog nooit een probleem gehad met dit merk.
Ja, toch?! En nogmaals, met dit merk is zeker niks mis. Met mensen die je proberen te neppen wel.
maar dat is gewoon iemand die jou een kapot gebruikt of NOS (wat was het ook alweer?) horloge heeft toegestuurd en gezegd dat het gewoon werkte
Nou dat was gewoon een splinternieuwe van een gerenommeerde Nederlandse handelaar (4.9* obv 2433 beoordelingen) dus zeker geen
oplichting
Want hij werd keurig netjes gelijk teruggenomen en volledig terugbetaald met 1.000 maal sorry
Mee eens dat het ook niet gelijk iets zegt over
de kwaliteit van TAG Heuerhorloges
Want één zwaluw maakt geen zomer.
Maar er is zo veel meer leuks te proberen dat ik niet snel nog een Tag zou kopen
Net zoals ik ook nooit meer een Fiat zal kopen
Nou dat was gewoon een splinternieuwe van een gerenommeerde Nederlandse handelaar (4.9* obv 2433 beoordelingen)
O.k., ik dacht me te herinneren dat dit een ouder/overjarig model was. Dus dacht daarom aan gebruikt of NOS. Maar, sowieso leverde hij jou dus wel een horloge dat kapot was. Ik vind dat je, zeker als professioneel handelaar, moet checken of een horloge werkt, voordat je het verkoopt en verstuurt. Zegt wat mij betreft meer over de handelaar dan over het merk TAG Heuer. O.k., iedereen maakt wel 'ns een fout. Maar TAG Heuer is zeker niet de FIAT van de horlogebranche. Maar hey, je moet natuurlijk vooral doen wat voor jou goed voelt.
Maar TAG Heuer is zeker niet de FIAT van de horlogebranche.
Die vergelijking wil ik ook niet maken maar mijn eerste auto was een Fiat (Punto Abarth dus wellicht vroeg ik er zelf om ) en dat was een en al ellende. Er zijn zo veel automerken dat ik nooit meer naar een Fiat zou kijken
wellicht doe ik mijzelf daarmee tekort maar dat is dan maar zo.
Ik vind dat je, zeker als professioneel handelaar, moet checken of een horloge werkt, voordat je het verkoopt en verstuurt
Precies dat vond ie zelf ook dus daarom de excuses.
Maarreh on topic; heeft iemand van hier die Sub39 opgepikt?