Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 6)

:wave:

14 likes

15 likes

Proost :beers: mannen

13 likes

Proost Pat. We hebben bijna dezelfde matic - wat voor band heb jij erop zitten?

1 like

Heb een AliExpress bracelet met glidelock esque fijnverstelling geprobeerd. Voordelen zijn meer taper (tot 16mm), fijnverstelling on the go en dat hij lichter is (stuk minder dikte op de schakels) nadeel is wel dat hij niet perfect aan sluit op de lugs van de case.

10 likes

Yes! Lekkere plaat op de draaitafel, lekker biertje erbij en lekkere Squale om de pols! #happycamper

Cheers en een goed weekend, Squale amici!

14 likes

Ali original via @junior , toen hij nog in de kroeg kwam :sweat_smile:

2 likes

Volgens mij niet hoor :speak_no_evil:

1 like

Ik zal ook even meespelen, voor de liefhebbers :wink: Ben misschien weinig objectief, maar dit lijkt me een makkie, toch?!

Buon fine settimana!

11 likes

Voor de duidelijkheid, het is een LP onder de Squale :joy: een live album als hint …

Dire straits!

1 like

Alchemy. Geweldig!

1 like

Bingo! U gaat door voor de koelkast!

1 like

26 likes

Ik blijf er bij Frans, die zien we veel te weinig! Echt een fraaie uitvoering :ok_hand:

1 like

14 likes

Wat een noodweer, ineens!:cloud_with_lightning_and_rain:
Moet straks nog op pad, om muziek te maken. :blue_car: :guitar::musical_keyboard::studio_microphone::notes:

Vandaag opnieuw de HFLE om de pols. Blijft 'n beauty, vind ik.

Morgen wordt 't een horloge van m’n andere favoriete merk, for good luck! :racing_car::checkered_flag::trophy:

15 likes

Blijft zeker een beauty! Veel plezier zo met muziekmaken.
Hier is het nog zonnig en heel benauwd… :face_exhaling: Blijkbaar begint het hier over 3 uur met :cloud_with_lightning_and_rain:

3 likes

12 likes

:wave: tijdje geleden

16 likes