Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 6)

Goedemorgen, nog net aan!

:joy::joy::joy:

14 likes

Hello allen, heeft iemand hier een 1545 blauwe wijzerplaat?

Ben al tijden aan het dubben over een zomer horloge, en de ‘nieuwe’ 1545 staan hoog op mijn lijstje. In eerste instantie op staal, maar uiteindelijk wil ik het wel op rubber gaan dragen (oranje, wit en/of blauw) Maar dan niet op de tropical, dat past niet bij mij. Wellicht ook nog op een MN.

De blauwe plaat is best bijzonder met de verticale strepen. Wie heeft m en wil een impressie delen?

Alvast vielen dank!

8 likes

Nog steeds op mijn verlanglijstje, Wel de glimmende kast.

Glimmend is ook zeer fraai! Ik hou van de stealthy look van de blasted kast.

Voor de Bling heb ik dan de Green Ray

13 likes

Polished (glimmend) ben ik fan van of, zoals bij de Matic, satin brushed … ook lekker! :star_struck:
De COSC is ook brushed toch?

7 likes

Mét een gepolijste (want laten we het Nederlands houden hè @junior :stuck_out_tongue_closed_eyes:) ‘schuine kant’ (=beveltje anders trap ik er zelf ook in) :drooling_face:

2 likes

Zelf nog niet afgekeken maar aan het begin zitten al wat mooie shots!

5 likes

azge25e

:joy:
Zie je nou wel, ik ben helemaal #influenced (beïnvloed) door al die inches, subdials en wat dies meer zij. Maar je hebt helemaal gelijk! Ik schaam me diep, ik hou van gepolijst en niet van polished. Oh wacht, hier gaat iets fout. :beers:

2 likes

Ik hoor weer bij de club.

19 likes

Welkom terug :+1: leuk modelletje ook, is een sub39 toch? (Moet ik ook nog eens proberen :sweat_smile:)

2 likes

Dank! Het is de Squale Abisso die in beperkte oplage gemaakt is door de Italiaanse designer Bludimelo, nummer 1/XX. Subino 39 kast. Heb hem rechtstreeks van de designer gekocht. Recent heb ik de grijze versie ervan verkocht, nummer 50/50. Met deze heb ik meer klik.

3 likes

Een top duo :boom:

1 like

16 likes

Inmiddels met zijn drieën, en volgende week met 4 :flushed:

:microbe:

2 likes

Mooie band ook!

1 like

Welke tropic strap is dit?

Deze band komt bij het horloge. Zie hieronder (niet mijn horloge en foto trouwens).

7 likes

Sailcloth die op meerdere sub39 zit :wink:

1 like

Behoorlijk stug en even wennen ook. Ik denk dat ik er straks wel een tropic opzet :sweat_smile:

1 like

Of toch geen tropic…

11 likes