Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 6)

Ik zou ivm de aanstormende zomer met de witte beginnen denk ik, die staat i.i.g. prachtig! :ok_hand:

1 like

Ach, ik heb de 1521 Classic 3x gehad met telkens ook dezelfde banden erbij … :wink:

3 likes

:crossed_fingers:

7 likes

:tada::tada: binnen :tada::tada:

22 likes

Welkom :sweat_smile: mooi op tijd voor de vrijmibo :beers:

3 likes

:drooling_face:

1 like

Gadver!

Doordat je hem zo in beeld brengt.

Meteen een pijnscheut door mijn lijf!

Wat deed ik?

6 likes

:face_with_peeking_eye::wink:
Ondanks de heerlijk geurende mooie Tropic toch maar de band verwisseld.
Nu op een Erika MN.

18 likes

Pff, wat een mooi horloge :grinning: ( heb het Squale virus denk ook te pakken na het luisteren van de podcast)

6 likes

12 likes

Hey, nice! En idd…

:grin:

YARN | Oh, no! What have I done? | Open Season: Scared Silly | Video gifs  by quotes | 319d6a53 | 紗

Gelukkig is hier een oplossing voor…
https://www.q-watches.com/artikelen/squale-nl
:wink:

Niks aan te doen!
Its Infectious Contagious GIF - Its Infectious Contagious Catch - Discover  & Share GIFs
:face_with_thermometer:

5 likes

In zijn habitat

17 likes

Net een mail van Squale dat er een mooie zomeraanbieding is… #twijfel #gaanweweer

Wordt de blauwe COSC hier nog steeds soort van vervloekt met z’n opgelegde markers? :innocent: En dat terwijl de half om half polished / brushed (niet blasted) kast zó mooi lijkt op foto’s :drooling_face:

4 likes

Ik ben van de klassieke full polished kast met geprinte markers.

Ik vind cosc certificering alleen niet zo interessant omdat het best wat extra kost en een gewone 1521 al precies genoeg loopt af fabriek.

(En voor de prijsverhoging bij Gnomon had je bijna 2 1521’s voor de prijs van 1 1521 cosc)

De verschillen in finish en afwerking is een mooie optie voor degene die dat mooi vinden.

4 likes

Is de kroeg al open :wink:

18 likes

Altijd, proost :beers:

5 likes

Huh? Waarom krijg ik nooit mail van Squale? :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Mijn Green Ray liep tijdens 18 dagen vakantie in totaal +12. zeer goed dus!

18 likes


14 likes

Heel netjes :ok_hand: