Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 6)

Meten is weten

4 likes

Groter :beers:

12 likes

:rofl::rofl:

Guess who’s back op het gele doekje :stuck_out_tongue_closed_eyes: 1e re-buy, eens kijken hoe dat bevalt :sweat_smile:

21 likes

All-in? :crazy_face:

1 like

Vliegveld Heraklion, geen Squale :flushed:

14 likes

Ik zie toch echt een toffe Squale :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Niet te koop :wink:

2 likes

Tot de gezinsuitbreiding arriveert de huidige stavaza :ok_hand:

19 likes

Blijft mooi weer hier🤔 toch misschien het oranje rubbertje er weer aan knutselen…

9 likes

Ja, zo gaat dat met Squales, he?
Maareh, lekker hoor! Deze Matic vind ik toch wel het gaafst! Congratulazioni :partying_face: :champagne:

Gelukkig ben jij daar, om ons te vertegenwoordigen! :muscle: :shark:
Veel plezier, trouwens! :sunny:

Aha! Wisten we dat al? Gefeliciteerd, paps! :baby: :baby_bottle: :baby_chick: Of ga je een puppy aanschaffen? :dog: :stuck_out_tongue_winking_eye:

staat altijd goed aan een Squale! :sunglasses:

4 likes

Op horlogevlak bedoelde ik (de TH) :sweat_smile: ik heb al 2 kinderen en dat zijn er precies 2 te veel :joy: (nee onzin)

4 likes

Zit toch een kern van waarheid in, anders zeg je het niet hahaha. (Herkenbaar gevoel hoor😉)

3 likes

In elk geintje zit een seintje hè :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Oh, o.k.! Nee, da’s wat anders. :grin: Maar ook een zeer welkome aanvulling, denk ik zo?!

2 likes

3 likes

Twin babies fighting for soother #ReactionGifs

Zo blijf dat we dit stadium al een tijdje voorbij zijn! :sweat_smile:

4 likes

Anders ik wel… Maar ik ben bang dat ik er ook weer in terug beland op den duur… Gelukkig zullen ze dan niet van mij zijn, maar van 1 van m’n kinderen en mag ik ze teruggeven. :rofl:

3 likes

Zeker zeker ben benieuwd :+1: wordt voorlopig een 4-piece :sweat_smile:

Heb ook al zo’n TH vouwsluiting onderweg voor rubber/canvas nu nog een passende band. Want bij Tag zijn ze zo leuk geweest om 21.5mm tussen de lugs te doen en 18.2mm aan het einde :joy: :fu:

Misschien kan jij me wel ergens mee helpen ome Ed; wat ik gek vind is dat het er op lijkt dat de chrono (CAY211) en non-chrono (WAY201) aquaracer exact dezelfde stalen band gebruiken namelijk BA0927. Terwijl de chrono vanzelfsprekend dikker is. Zou dat dan pas ná de lugs beginnen ofzo? Ik snap het niet. Maar dat zou betekenen dat de rubberband van de normale aquaracer (FT6142) ook op de chrono past. Ik vind wel op de site van een Italiaanse verkoper de FT6177 band met:

En er is ook nog een FT6041 band die speciaal voor de chrono CAY111 is en op de CAY211 zou moeten passen maar die heeft weer 2 ijzertjes/terminals nodig en dat vind ik niet zo mooi. Krijg je dit idee:

Ik wil dus FT6142 op mijn CAY211 en dat zou moeten kunnen maar ik snap niet hoe :thinking:

Ja, dat hebben ze bij de huidige modelserie Formula 1 ook gedaan. Maar daar krijg ik gewoon een lederen 22mm band tussen de lugs.

Mijn Aquaracer heeft 20mm lugwidth. Dus die kan alles hebben. Die draag ik aan allerlei universeel rubber.

Maar ik heb nog nooit een originele TH rubber band gekocht. Dus ben bang dat ik je niet kan helpen.

Misschien kunnen @BMWX6M of @rudiculous hier iets over zeggen?

Echter even naar het TH-topic verplaatsen?:sweat_smile:

1 like