Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 6)

Jaja, hoog tijd… :joy:

Één in is bij mij ook één eruit. En wil ik de Astron al kwijt? Voor een Squale. :wink:

1 like

Eén in is bij mij een grote kans op meer van dezelfde maar dan in een wat andere uitvoering/kleur… :sweat_smile:

3 likes

Maar bij Masters wordt dat wel een wat kostbare zaak.

Edit: en bij de Matics heeft dat dan weer niet doorgezet. Ik hou ‘t bij die grijze.

1 like

Vaker gehoord. En welnee joh, we vinden hier heel veel leuk en posten ook af en toe nog wel 'ns een Squaleplaatje.:grin:

Zo, vaatwasser in- en uitgeruimd, was in de machine, gras gemaaid. Ik heb even een ijskoude :beer: verdiend op deze mooie pinksterzondag!:sunny:

12 likes

Genieten dit :sunglasses::beers::sunny:

16 likes

Ik doe mee :beers:

17 likes

Avondwissel!

17 likes

Goeiesmorgens

22 likes

Fijne Pinksterdag Squalistaas :shark:

15 likes

15 likes

BEAMS

14 likes

Wat is dit ook alweer?

1 like

Cool, eenzelfde staat ook op MP. Dat is niet deze toch? Toch wel veel twijfel hier om geen 1521 in huis te halen voor de zomer.

2 likes

Ha, zelfde model, maar die van mij mag nog niet weg!
En niet twijfelen, gewoon doen, een 1521… :wink:

Zeker, ben eigenlijk in de markt voor een blue blasted met inscriptie in de kast. Maar terwijl ik dit schrijf twijfel ik of er überhaupt blasted kasten zijn met inscriptie…

3 likes

1521 BEAMS, voor de Japanse markt gemaakt. Bol glaasje en bezel zonder schroefjes nog. Andere kleuren en die kwart/driekwart insert. Ik heb ook nog een oranje variant.

Op de site van @SirSqualeWhale iets meer info te vinden.

1 like

Die zijn er ik heb er een gehad.

3 likes

12 likes

The hunt continues!

2 likes

Zoiets? :stuck_out_tongue_winking_eye:

13 likes