Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 6)

Huh?

Heb 4 1521’s en door de verschillen in uitvoering niet echt overlap imho.

De U50
Is van staal een automaat en 500m wr daar houd de vergelijking met de 1521 wel aardig op denk ik. :wink:

3 likes

Heb je wel 'ns een 1521 in handen en omgehad? Is toch wel een redelijk uniek ontwerp en feel.

Edit: oh je zegt

dus ga er vanuit dat je in ieder geval wel 'ns een Squale hebt gehad. Nou ja, volgens mij kunnen ze prima naast elkaar. :person_shrugging:

1 like

Mogguh Squalistaas :hugs:

16 likes

Morge :v:

16 likes

Aan het aantal foto’s te zien heb je hem nu al vaker gedragen dan ik😂

4 likes

Zeker

13 likes

In specs? Qua looks vind ik ze toch echt wel verschillen.

Sinn zit dan toch meer in de toolwatch hoek voor mijn gevoel. Squale vind ik echt een duikmerk.

Maar goed, dat heb ik met meer merken. Glycine en Breitling vind ik ook meer bij luchtvaart passen dan bij duiken bijvoorbeeld. Maar dat wil niet zeggen dat ze geen duikers (kunnen) maken, in tegendeel.

5 likes

Ik join wat laat deze party maare zit jij nou stiekem lekker te ontbijten en naar je horloge te kijken!? :yum:
Vind hem zeer netjes met deze band. Staat hem prima.

3 likes

Is al jaren t zelfde ontbijt, een krentenbol en koffie.
Daarna douchen en Dan Pas het horloge om :wink:

4 likes

Élke dag? Ook in het weekend? :upside_down_face:

2 likes

Yes :ok_hand:

1 like

Prima start!

2 likes

Plaatje voor de steer….

Blijft mooi, past geweldig om de pols, maar kan toch echt moelijk wennen aan de dikte. Hebben jullie daar dan geen last van?

15 likes

Leuk met die andere kleur 15mn

1 like

Met korte mouwen heb ik er nul problemen mee maar met lange mouwen vind ik het soms wel wat irritant. Hij is overigens niet zo heel dik op papier maar hij is qua zijprofiel nogal recht waardoor mouwen er nogal moeilijk overheen glijden.
Voor mij is de 1521 het lekkerst onder een tshirt :grin:

2 likes

Nee, maar vind ook niet dat je echt kunt spreken van dikte bij 12.5mm :sweat_smile:

2 likes

10 likes

:joy::joy:

2 likes

:rofl: :rofl: :joy: :joy:

1 like

Wat een beauty is het ook!

2 likes