Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 6)

Na regen komt :sunny:

En weer een ander bandje :wink:

12 likes

Wat een machtig mooi horloge :star_struck:
Dit is de nieuwe ter ere van het 65 jaar bestaan toch?

2 likes

@SSFS ik heb wel een opleiding fijnmechanisch instrumentmaker gedaan trouwens dus kan enigszins overweg met metaalbewerking.

24 likes

Beetje laat, maar alsnog een fijne zondag kroeg!

14 likes

Bandenwissel :slight_smile:

15 likes

Goedemorgen deze nieuwe week :wave:

19 likes

:wave:

12 likes

:diving_mask:

Nieuw bandje met dank aan @Crowned :ok_hand:

17 likes

Ik zie dat de nieuwe 1521 niet in de horlogekist ligt te verstoffen! :wink: :+1:

2 likes

Nee man, draagt natuurlijk super. Kost ook niet de wereld. Ziet er tof uit en zijn heel betrouwbaar.
Dat zijn toch allemaal pluspunten.
Natuurlijk zijn er horloges die veel goedkoper zijn en ook betrouwbaar maar dan kom je toch snel uit bij merken zoals Casio en die hebben voor mij dan net weer niet de uitstraling en geschiedenis zoals de Squale. Al met al voor mij een topmerk, en dat moet natuurlijk ook wel anders zou dit niet mijn 7e Squale ( en 6e 1521 ) zijn.

5 likes

Weekend gewerkt, dus nu maar eventjes in de kroeg :beer:

17 likes

Squalisti!

Het kan zijn dat jullie me hier de komende tijd hier minder of niet zien; dit ligt absoluut niet aan jullie. Het ligt aan mij……

20 likes

Naar blijkt geldt deze korting niet bij het slechts bestellen van een bracelet, zo liet de customer service van Squale mij inmiddels weten. Ten gevolge van een technische fout was dit in eerste instantie echter wel mogelijk. Niet echt klantvriendelijk na het bevestigen van de bestelling inclusief de promo. Enfin.

Jammer, gold inderdaad alleen voor horloges en niet voor accessoires. Toch goed geprobeerd :+1:

Purchasing of any watch from the 1521 collection via our website, applying the promo code, you will be gifted: a cap, travel pouch, an extra rubber strap and a spring bar tool*

1 like

Morge kroeg!

16 likes

Morguh

18 likes

Is het eigenlijk al weer Matic-time :thinking:

10 likes

N.a.v. deze foto het glaasje maar weer even gepoetst :sweat_smile: (k*t AR :crazy_face:)

15 likes

De Squale mee op vakantie :sunny:

19 likes

Heerlijk man, geniet ervan :ok_hand: en niet in het kluisje leggen hè :face_holding_back_tears: :crazy_face:

3 likes