Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 6)

Ik wist natuurlijk dat een dergelijke vraag zou kunnen komen, omdat ik zelf vaag ben geweest in mijn eigen post.

Ik zou willen dat dat zo was ten opzichte van de werkelijkheid. Op aanmoediging van mijn vrouw, omdat ze vind dat ik het hier best mag delen, deel ik nu iets intiems.

Daar gaan we… Mijn vrouw is onlangs gediagnosticeerd met borstkanker, uitgezaaid naar 3 plekken in haar rechteroksel en nu zitten we dus in een chemotraject.

Maar… We zijn optimistisch, want ze zeggen dat ze een goedwerkend behandelplan hebben. We gaan er dan ook vanuit dat het allemaal weer goed komt. Het kost alleen veel energie en tijd. Zeker nu ze steeds langer ziek blijft en zwakker wordt door de kuren.

For the record: Ik ben niet zielig, maar wel best druk, zo naast m’n werk en m’n gezin van 5 verzorgen. :sweat_smile:

Mijn oprechte excuses voor het bommetje. :joy:

65 likes

Wow man, dapper dat je dit deelt en wat een klotebericht, veel sterkte gewenst de komende tijd voor jullie​:muscle::muscle:
Hou je taai en alle liefde en beterschap voor jouw vrouw :heart:

2 likes

Heftig om te horen en super veel sterkte gewenst voor jullie! :four_leaf_clover:

3 likes

Dank jullie wel, voor de lieve woorden! :heart:

Moest me wel achter de oren krabben, hoe dit te brengen.

3 likes

Zulke berichten zijn nooit makkelijk om te brengen, maar uiteindelijk wel goed om erover te praten (in dit geval dan online).
Helaas zat ik in een vergelijkbare positie 2 jaar geleden en het heeft mij in ieder geval erg geholpen om er ‘‘gewoon’’, hoe moeilijke het ook was, over te praten.

4 likes

Bedankt voor het delen. Dat is mij inmiddels al een paar keer verteld. Maar… Je weet wel… Soort van lastig. Maar nu is het in ieder geval gezegd😅

3 likes

Snap precies wat je bedoelt, maar weet ook dat we met je meeleven :four_leaf_clover:

3 likes

Veel sterkte Gup! :vulcan_salute:t2:

3 likes

Heftig, sterkte aan jullie allemaal!

3 likes

Ja, dat is allemaal wel overweldigend. Al die lieve woorden vanuit alle richtingen. Zo ook hier, door m’n HF maten! :heart:

Veel dank! :heart:

5 likes

Gewoon zoals het is, kut.

Toch proberen man, het lijkt soms of er een taboe op dit soort dingen rust maar als je het bespreekbaar maakt zijn er ineens veel mensen met vergelijkbare ervaringen of met gewoon een luisterend oor.

Heel veel sterkte voor jullie, en houd goede moed en vertrouwen :pray:

5 likes

Thanks, man!!

M’n vrouw heeft eigenlijk ook gelijk dat ik het hier moet delen. Ik breng/bracht hier toch wel redelijk veel van mijn tijd door.

7 likes

Heel heftig nieuws man, ik wens jullie veel kracht en hoop dat jullie er goed uit gaan komen.
Weet ook dat het veel energie gaat kosten in deze onzekere tijden, sterkte man :facepunch:

3 likes

Thanks, Dan! :heart:

2 likes

Sterkte en beterschap natuurlijk, pff snap dat dat een hoop energie kost voor het hele gezin … kun je hier mooi ff bij tanken :+1:

2 likes

Beterschap voor je wederhelft. Horloges, hoe leuk ook, zijn maar bijzaak. Zoals @VriesKou al aangaf, er zijn vele mensen met vergelijkbare ervaringen. Ook hier op het forum.

Gezondheid voorop en af en toe een klokkie voor de afleiding maar.

16 likes

Heel veel sterke samen! :pray:

2 likes

Oei, heftig.
Ik wens jullie en jullie als gezin heel veel :heart: en :muscle:

1 like

Heel veel sterkte voor jullie allemaal! :four_leaf_clover:

3 likes

Sterkte @Kleine_gup_in_grote_oceaan voor jullie. Zet hem op :muscle:t2:

2 likes