Ik wist natuurlijk dat een dergelijke vraag zou kunnen komen, omdat ik zelf vaag ben geweest in mijn eigen post.
Ik zou willen dat dat zo was ten opzichte van de werkelijkheid. Op aanmoediging van mijn vrouw, omdat ze vind dat ik het hier best mag delen, deel ik nu iets intiems.
Daar gaan we… Mijn vrouw is onlangs gediagnosticeerd met borstkanker, uitgezaaid naar 3 plekken in haar rechteroksel en nu zitten we dus in een chemotraject.
Maar… We zijn optimistisch, want ze zeggen dat ze een goedwerkend behandelplan hebben. We gaan er dan ook vanuit dat het allemaal weer goed komt. Het kost alleen veel energie en tijd. Zeker nu ze steeds langer ziek blijft en zwakker wordt door de kuren.
For the record: Ik ben niet zielig, maar wel best druk, zo naast m’n werk en m’n gezin van 5 verzorgen.
Wow man, dapper dat je dit deelt en wat een klotebericht, veel sterkte gewenst de komende tijd voor jullie:muscle:
Hou je taai en alle liefde en beterschap voor jouw vrouw
Zulke berichten zijn nooit makkelijk om te brengen, maar uiteindelijk wel goed om erover te praten (in dit geval dan online).
Helaas zat ik in een vergelijkbare positie 2 jaar geleden en het heeft mij in ieder geval erg geholpen om er ‘‘gewoon’’, hoe moeilijke het ook was, over te praten.
Toch proberen man, het lijkt soms of er een taboe op dit soort dingen rust maar als je het bespreekbaar maakt zijn er ineens veel mensen met vergelijkbare ervaringen of met gewoon een luisterend oor.
Heel veel sterkte voor jullie, en houd goede moed en vertrouwen
Heel heftig nieuws man, ik wens jullie veel kracht en hoop dat jullie er goed uit gaan komen.
Weet ook dat het veel energie gaat kosten in deze onzekere tijden, sterkte man
Beterschap voor je wederhelft. Horloges, hoe leuk ook, zijn maar bijzaak. Zoals @VriesKou al aangaf, er zijn vele mensen met vergelijkbare ervaringen. Ook hier op het forum.
Gezondheid voorop en af en toe een klokkie voor de afleiding maar.