Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 6)

Als je jeuk hebt moet je krabben :wink:

Of beter wassen

4 likes

Dank je, junior! Houden de moed erin!:heart:

Heb er straks 3, maar geen 1521…

Heb ik elke dag, maar daar heb ik Levoceterizine tegen :joy:. Ow ja, en honing van de lokale imker. :yum:

2 likes

giphy-2-ezgif.com-optimize

… maar ûh ik heb zeker geen allergie als het Squale betreft (in tegendeel!) dus Levoceterizine gaat me niet helpen! :wink:

4 likes

Verschrikkelijk nieuws @Kleine_gup_in_grote_oceaan heel veel sterkte!

2 likes

Lees het krekt, wat een naar bericht :pensive: Maar mooi dat jullie het positief aanvliegen.
Heel veel sterkte en moed toegewenst :pray:t2:

2 likes

Heel veel sterkte!

2 likes

Verschrikkelijk om te horen…weet precies wat je voelt… hier kregen we dit november 2021 ook te horen.
De wereld staat stil terwijl alles om je heen door draait…
Gelukkig is er heel heel veel mogelijk en hebben we in 2021 met het forum ook het kwf gedoneerd door onze grote @jurk.

Nu in 2024 hebben we gisteren toevallig weer controle gehad en alles was goed, dit laat gelukkig ook zien dat er heel veel goed kan gaan!
Mocht je vragen hebben of even een praatje willen hebben met een “lotgenoot” kun je mij altijd berichten !

Ik wens jullie het allerbeste toe en geniet vooral van de dingen die kunnen :heart::facepunch:t3:

15 likes

Wow wat een bericht! Heel veel sterkte :pray:t2:.
Vooral aan je vrouw, maar voor jullie is het ook heel heftig en machteloos. Veel kracht gewenst in deze moeilijke tijd!

Ook jullie veel sterkte gewenst! Ook is het al weer een paar jaar verder, de angst blijft. Heb het 2x met mijn moeder meegemaakt (wat niet te vergelijken is denk ik met als het je eigen gezin raakt en jij en/of je partner dit lot treft) en die is elke keer nog steeds erg gespannen voor elke controle.

8 likes

Ah, ontzettend kl*te nieuws. Maar goed dat er een behandelplan met goed uitzicht is. Wees er voor elkaar en ontzettend veel sterkte met alle balletjes hoog houden en veel liefde gewenst :kissing_heart:

2 likes

Buongiorno Squalegekkies!:coffee:

Pfoeh, drukke week gehad!:sweat_smile:
Vandaag gelukkig iets rustiger aan.:blush:

Uiteraard leef ik ook heel erg mee met HFLE2024-collega @Kleine_gup_in_grote_oceaan en natuurlijk zijn vrouw en familie. Maar dat weet hij.:heart:

On a lighter note, vandaag deze voor de zekerheid maar even testen. :partying_face:

Ik doe dit voor jullie, he!:stuck_out_tongue_winking_eye:

Een mooie dag, iedereen!

19 likes

Wat een verschrikkelijk nieuws man! Dat soort dingen plaatsen onzinnige dingen als horloges enzo toch weer even in een ander perspectief…

Heel veel sterkte voor jouw vrouw, jezelf en het gezin! Ik hoop dat jullie hier uiteindelijk goed uitkomen! :pray:

3 likes

Wow! Beauty, succes met deze zware taak Ed :thinking:

2 likes

Thanks! En ja, wij (#TeamSqualeHFLE2024) vinden 'm ook wel goed gelukt! :blush:

Ja, het zal niet meevallen. :sweat_smile: :stuck_out_tongue_winking_eye:
Ga me nu even aan een andere zware taak wijden: het bier koud zetten voor de
Veluw Horeca Blog >> Vrijdag-Middag-Borrel - Veluw Horeca
:partying_face: :beers:

2 likes

KGIGO zit al een behoorlijke tijd te typen, trouwens.
image

Benieuwd wat hij vandaag om de pols heeft. :thinking:

1 like

Lieve Allemaal, ik zit hier op mijn werk met natte ogen! Niet van verdriet, maar van de steun en liefde hier op dit forum!

Uit de grond van mijn hart, maar ook uit die van mijn vrouw: Bedankt voor alle lieve woorden!

:heart: :heart:

Thanks, kerel! Wordt gewaardeerd! Ik hoop dat het bij jullie thuis ook allemaal goed en rustig blijft! :heart:

Zeker, maatje! :heart:

Dat klopte, ik wilde even op alle lieve mensen hier, reageren :smiling_face_with_three_hearts:

Uuh, een Squale… what else :yum:

Yes, yes! Ook hier hebben we hem even om, om jullie bij te staan. Zoals @TagEd al zei:

15 likes

Het lijkt erop met al die posts van de hfle dat er meer mensen zijn die hem al hebben dan mensen die er nog op wachten? #jaloers

3 likes

heeft de meegeleverde tropic strap overigens een quick-release pinnetje?

1 like

Wacht maar tot zondag. Dan knalt de HFLE hier echt ongeveer non-stop van het scherm af, verwacht ik! :grin:

We willen jullie alleen maar een beetje laten voorgenieten, met wat plaatjes, alvast. :wink:

Nee, dit is gewoon de standaard band met springbar.

Woehoe!!! Is het al bijna zondag?!?! :beers:

2 likes

Trouwens nog wel even credits voor de leuke podcast bij MVDT heren :ok_hand: leuk om iets meer dan alleen de forumnaam en avater te horen, mede door jullie enthousiasme. Vulden elkaar goed aan qua persoonlijkheden en kennis. Tof!

Goed en mooi werk geleverd met deze HFLE.

5 likes

De zon die schijnt, lucht is blauw.

Nou en, m’n Squale en m’n kleding ook!

23 likes