Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 6)

Sterkte !

2 likes

Dank je, kerel!

1 like

Hf-limited ziet er super uit … van harte allemaal​:+1::+1:

3 likes

Yes nu mag ik hier ook de kroeg in!

Wel meteen met een cross post, maar met deze vind ik dat wel geoorloofd… :smiley:

26 likes

Mosterdgele nato, waarom niet joh?

28 likes

Pfoeh, even uitpuffen op de bank, met een ijskoude :beer:
Sorry voor de slechte foto; licht hier is nogal köt. :sweat_smile:

Maareh, wat een super fijne middag heb ik gehad! Top sfeer, met ontzettend leuke HF-ers/Squalegekkies! Echt heel erg leuk om iedereen (weer) irl te zien! Verder top host, uitstekende catering en zelfs het weer was prima!

Dus een big thank you aan alle aanwezigen, alle mensen die hebben deelgenomen aan de HFLE2024, de gastheer en mijn teamgenoten! Jullie zijn toppers! :trophy: :1st_place_medal: :muscle: :beers:

37 likes

Afsluiter van een mooi dagje varen. Slaap lekker allemaal.

25 likes

Lees net je bericht Gup, wat heftig. Heel veel sterkte voor jou en je vrouw. Rotziekte.

2 likes

Buongiorno, Squale fratelli! :coffee:

Kwam nog wat moeilijk in slaap, gisteravond, door alle excitement. :blush: Maar uiteindelijk geslapen als een roosje. :sleeping: Ik hoop jullie ook!

Nog even over gisteren: beseffen we dat dit sowieso de grootste Nederlandse Squale meeting ooit was?! Het zou mij zelfs niet verbazen als het wereldwijd de grootste Squale meeting allertijden was! We hadden Guinness er even bij moeten halen! :grin:

Guinness World Records 2024 : Amazon.nl: Boeken

Maar goed, nogmaals, ik heb met volle teugen genoten van iedereen en alles, gisteren en draag vandaag dan ook, uiteraard, met trots mijn Squale HFLE2024! :partying_face:

Zal straks, als ik tijd heb, nog een groepsfoto van m’n Squales maken. Ook voor het topic van @fredpanarai1 !

Werk ze weer, deze week! :muscle:

32 likes

Hahaha leuk man :+1:

4 likes

En nog even een groepsportretje, zoals beloofd.

35 likes

Leuk familie portret :star_struck:

2 likes

Was een zeer geslaagde middag, kunnen we ons al opgeven voor de reünie?

8 likes

Hi Kleine gup!
Normaal gesproken kom ik nooit in dit gedeelte, nu door de HFLE2024 wel (ook om de mooie foto’s te bewonderen :watch::heart_eyes:).

Ook ik wil jou, je vrouw, kinderen en andere dierbaren enorm veel sterkte wensen.

Weet dat er tegenwoordig veel mogelijk is, kanker hoeft lang niet altijd het einde te betekenen!

Zonder er meteen een how can I make this about me van te maken:
Het is fijn om afleiding te hebben tijdens de stressvolle tijden van ziekenhuisbezoeken, bloedafnames, wachten op onderzoeksuitslagen etc.
Voor mij persoonlijk is HF een aangename tijdsbesteding (net als motorrijden).

Geniet van je nieuwe aanwinst en je weet wat ze zeggen: hoe meer horloges, hoe meer tijd je hebt :wink:.

Hang in there! :muscle:t2:

8 likes

Eindelijk toegang tot dit illustere etablissement. Tot nog toe had ik, bij gebrek aan een Squale, geen reden om hier te komen. Nu wil ik nummer 54 overal laten zien. Ik denk dat de mensen die deze kans voorbij hebben laten gaan nog goed ziek gaan worden van alle HFLE’s die langs gaan komen de komende tijd!

@Kleine_gup_in_grote_oceaan, pas recent over jouw persoonlijke sores vernomen. Heel veel sterkte daarmee voor je vrouw, je gezin en jezelf!

29 likes

Plaatje is het. Was prima geregeld gisteren heren :+1: gemêleerd publiek droeg ook bij aan de sfeer. Hier in het café is het wat rustig merk ik. Katers? :rofl:

@Kleine_gup_in_grote_oceaan : veel sterkte thuis en niet opgeven :pray:

Om de stemming er in te houden wat plaatjes:

29 likes

Ja, vonden wij ook. :blush: Super leuk dat je erbij was! :beers:

Ik heb gisteravond, tijdens het eten bij een erg goede Italiaan, al eens voorzichtig bij @MotoSkooly een balletje opgeworpen over een volgende Squale meeting. Dus wie weet! :wink:

9 likes

Dank je wel, mannen! En opgeven? Dat kennen wij niet! :sunglasses:

Dat klopt, dat is het ook! Ik ben alleen nog stoeiende met het indelen van mijn tijd en nog niet onbelangrijk, mijn vrije tijd.

Echter, op veel dagen voelt mijn vrouw zich echt heel slecht en dan is het lastig om tijd voor mezelf te nemen en bijvoorbeeld even de deur uit te gaan.

Maar ik begin langzaam m’n draai te vinden, wat ik tevens merk aan m’n HF tijd. :joy::stuck_out_tongue_winking_eye:

Dat sowieso! Plaatje van mijn aanwinst :grimacing:!

28 likes

@Kleine_gup_in_grote_oceaan zie nu dat het algemeen bekend is, maar je weet het he, op mij kun je altijd rekenen. Hoop dat je vrouw vandaag een betere dag heeft en natuurlijk heel veel sterkte voor jullie allemaal.
// je vriend

6 likes

:heart:

5 likes