Bandenwissel
Ik heb hele kleine polsjes, omtrek van zo’n 16,5cm. Bij mij past de 1521 prima.
En de 1545 rock ik net zo hard.
Dank je!
Zet die bezel eens recht
Dank jullie mannen!
Tell me more… Oeh, laat maar, dikke Sinn!
Vast niet de laatste!
Welkom, en lekkah!
Topper!
Goedemiddag!
Crosspost, maar het is toch overal Squale weken!
Durf het haast niet te zeggen, maar de HFLE is toch echt een 1521 . Nu niet boos op mij zijn he
FTFY
Gefeliciteerd met je Sinn (voor deze ene keer mag die shinnen in dit topic ) wens je natuurlijk veel draagplezier met die mooie Sinn
Nou ja zeg, is ie mij verkocht als een 1521 . Het is niet eerlijk zij zijn slimmer dan ik en dat is niet eerlijk
. Zat eerder op de reactie van Grollebol te wachten, maar die houdt wijselijk zijn mond
.
We zijn hier heel tolerant als het gaat om stamgasten Ferry
Ik heb dan wat gemist, want ik zou het gewoon meteen eerlijk tegen je zeggen. Ze gaan m’n vriend toch niet in de maling nemen!?
Vroeg weekend, maar veel thuisstudie deze week.
Voel me inmiddels een vreemde eend in de bijt zo zonder HFLE. Toch stiekem ergens een klein beetje spijt…
Er staat er al eentje in het blauwe gedeelte zag ik.
Tot nog toe kan ik me bedwingen aangezien ik een andere op het oog heb maar het is wel een gaaf horloge hoor!
Ik kom hier stiekem want Assie wil mij niet in de kroeg zien, gelukkig zijn jullie tolerant. Niet tegen Assie zeggen he dat ik weer de kroeg in ben gedoken
O ja heren uit de kroeg, wisten jullie dat het 2 weken thema weken horloges Squale zijn, dus zou leuk zijn ook andere modelletjes te zien en zoals bijvoorbeeld @Kleine_gup_in_grote_oceaan andere bandjes laat zien.
Laat lekker in dat topic al je creativiteit los, mag lekker 2 weekjes lang
Dan meld ik me ook maar in de kroeg… in 2012 deed ik mee met de HFLE van dat jaar… dat was een Squale… oplage van 25 stuks, oranje plaat en naar keuze een stalen of zwarte PVD kast. Ik heb nr. 18 van 25 , zoals je ziet in het zwart :
En vandaag kreeg ik de HFLE 2024 binnen… wat een plaatje van een horloge !!
Gr
Klaas