Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 6)

Nee nog niet!

Werkse @TagEd

Maar volgens mij ben je in de war wanneer je zelf bij het water stopt voor een plaatje :smile::sunglasses::

18 likes

Buongiorno Squalisti!

Thanks, kerel! :heart:

:muscle:t4:

Fijne (werk)dag, allen!

25 likes

Morge kroeg!

19 likes

Oompje Alie is langs geweest met wat experimentjes voor de Squales :+1:

14 likes

Lekkah lekkah! De buckles zeggen een hoop :crazy_face:

2 likes

Heh wadan?

Denk alleen dat er voorlopig even geen Squale om de pols komt :see_no_evil:

12 likes

Dat deze straps ongeveer 2x duurder zijn dan dezelfde straps met een rechte buckle. Ik neem zo ook alleen maar met deze afgeronde buckle :crazy_face:

:joy: Dit is wel een dikke U50.

Ik zag dat de groene Matic nu op eBay wordt aangeboden en internationaal wordt verzonden.
Wel een beetje gek, deze verkoper is ook de normale verkoper via hun eigen website, maar verzenden alleen binnen Australië. En via eBay dan weer internationaal.

1 like

Maar die andere zijn geen FKM rubber maar silicone vlgs mij toch? Naja nog steeds een prikkie. Rubber kwaliteit voelt wel aardig maar iig de 22mm is wel écht veel te lang :expressionless:

Ik vind zelf de bruine een goede match :ok_hand:

Valt mee hoor, 11.2mm :nerd_face:

12 likes

Siiii

Ik denk de beste match. Misschien is de bruine ribnato van de Spb255j1 ook mooi hierop.

Nerd! :rofl:

2 likes

Op de 1521 vind ik zowel de groene als oranje geslaagd :ok_hand: (met een lichte voorkeur voor groen)

Maar serieus die banden zijn (te) lang, hoe doe jij dat met jou kinderpolsjes guppie? Draag je ze als een Nato? :joy:

Daar liggen ze de bruurs :point_down:

17 likes

Hahaha, nee hoor.

Gewoon, eigenlijk.

9 likes

Ja die summits zijn al lang maar die Tropics nog langer en die laten zich ook niet zo lekker ‘vast’ maken aan het einde zoals die summits

1 like

Mooi koffertje ook Vrieskou!

2 likes

Thanks tientje maat :money_mouth_face: :joy:

2 likes

Dan ben ik zeeeeer benieuwd!
Heb je een linkje, advies, waar achterover te drukken dan wel eerlijk geld te overhandigen!

1 like

Net uit bed :yawning_face: nog ff nadenken wat te dragen vandaag. Titanium of blasted :smirk:

17 likes

Dat klopt, maar ook die kan ik prima vastzetten aan het eind.

12 likes

Langer dan originele Squale tropic?

7 likes

Of jij hebt een dikkere pols of hij is inderdaad langer.

Die van jou laat nog 3 gaatjes zien, de mijne 1.

1 like

Ps.: ik heb geen likes meer to give, dus…

:heart:

1 like