Nee nog niet!
Werkse @TagEd
Maar volgens mij ben je in de war wanneer je zelf bij het water stopt voor een plaatje :
Nee nog niet!
Werkse @TagEd
Maar volgens mij ben je in de war wanneer je zelf bij het water stopt voor een plaatje :
Lekkah lekkah! De buckles zeggen een hoop
Dat deze straps ongeveer 2x duurder zijn dan dezelfde straps met een rechte buckle. Ik neem zo ook alleen maar met deze afgeronde buckle
Dit is wel een dikke U50.
Ik zag dat de groene Matic nu op eBay wordt aangeboden en internationaal wordt verzonden.
Wel een beetje gek, deze verkoper is ook de normale verkoper via hun eigen website, maar verzenden alleen binnen Australië. En via eBay dan weer internationaal.
Maar die andere zijn geen FKM rubber maar silicone vlgs mij toch? Naja nog steeds een prikkie. Rubber kwaliteit voelt wel aardig maar iig de 22mm is wel écht veel te lang
Valt mee hoor, 11.2mm
Siiii
Ik denk de beste match. Misschien is de bruine ribnato van de Spb255j1 ook mooi hierop.
Nerd!
Op de 1521 vind ik zowel de groene als oranje geslaagd (met een lichte voorkeur voor groen)
Maar serieus die banden zijn (te) lang, hoe doe jij dat met jou kinderpolsjes guppie? Draag je ze als een Nato?
Daar liggen ze de bruurs
Ja die summits zijn al lang maar die Tropics nog langer en die laten zich ook niet zo lekker ‘vast’ maken aan het einde zoals die summits
Mooi koffertje ook Vrieskou!
Thanks tientje maat
Dan ben ik zeeeeer benieuwd!
Heb je een linkje, advies, waar achterover te drukken dan wel eerlijk geld te overhandigen!
Of jij hebt een dikkere pols of hij is inderdaad langer.
Die van jou laat nog 3 gaatjes zien, de mijne 1.
Ps.: ik heb geen likes meer to give, dus…