Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 9)

Nee, gewoon ‘ouderwets’ even een pinnetje een gaatje verplaatsen.

Drie van de vier zijn bruikbaar, het laatste gaatje (meest links op de foto) zit er voor de show want als je die kiest past de duikextensie niet meer in de sluiting. Typisch Squale. :joy:

9 likes

En ik maar denken dat die duikextensie er voor de show op zat. :grimacing: :v:

Deskdivers verzamelen!! :grin:

2 likes

ezgif.com-optimize

2 likes

Wel ook een gaaf koffertje eigenlijk :sweat_smile:

Bij de Marina Militare zit ook zoiets toch? :thinking:

Ik vraag me trouwens af of het gespje aan de tropic ook titanium is, zo ziet het er wel uit maar het lijkt me sterk :sweat_smile: hoe kom ik daar achter? :crazy_face: #zoveelvragen

7 likes

Als je de juiste hebt wel :blush:

5 likes

Een veel kleiner doosje …

:arrow_down:

6 likes

1 like

Zomertopper dit. :grin:

14 likes

Zat hij bij jou al geplakt? Bij mij zat hij er in ieder geval los bij met de plakkant nog bedekt met het folietje.

1 like

Ah nice :ok_hand: dat lijkt me wel, die is nog nooit van het kussentje geweest :sweat_smile:

Het ziet er ook wel zo uit maar dit leek me nou een typisch bochtje/hoekje wat Squale nog wel eens af wil snijden :sweat_smile: maarreh netjes :+1:

Oeioeioei als één van de twee maar niet fake is! :joy:

2 likes

Ik heb in ieder geval nummer #159. :crazy_face:

Grapje @junior!

2 likes

Drie keer raden welke van de twee …

:arrow_down:

Dus! :sunglasses:

578fdcbeb82171e6c91e651270984bb6

Maar even serieus, bij mij zit dat hologram stickertje onderop het doosje geplakt, zoals de foto laat zien. Daar heb ik zelf niks aan gedaan/veranderd. Ik neem aan dat het al vanaf het begin zo is, maar daar kan @Joshido ons vast meer over vertellen. Misschien heeft hij hem er opgeplakt. :wink:

1 like

Ik zal hem thuis even erbij pakken en fotograferen. Volgens mij zit daar ook gewoon een officieel watermerkje op. :sweat_smile:

Voor mij hoef je het niet te doen hoor maar @VriesKou vertrouwt je niet helemaal … :sunglasses:

1 like

:joy:

1 like

Grote en kleine dozen, het niveau wordt bedenkelijk hier… :rofl:

3 likes

Plaatje van mijn ex, voor de sfeer … :sunglasses:

12 likes

Had je ex een grote of een kleine doos?

4 likes

:joy::rofl::joy::rofl:

2 likes

Ze was in ieder geval een PSeiko! :crazy_face: