Lekker hoor, daar ben ik nog nooit geweest, bij Corendon.
Je kan ook een dagpas kopen bij het Marriott Beach resort, die hebben ook zo’n mooi strand.
Geniet ervan, ondanks dat de Squale (tijdelijk) niet meer loopt, je kan er altijd nog naar kijken, dat is het belangrijkste!
Jippie! Ik heb eindelijk een 16mm Squale sluiting gevonden, @Tom146 had er nog eentje liggen. Ik had deze sluiting bedacht voor mijn oranje Ali-Racing Tropicding bandje maar hier zit al een oranje bandje aan vast! Hoe leuk is dat. Een echte Squale band, die ik zelf ook al een paar keer heb gehad (bij mijn vorige 1521’s). De Ali-band blijft daardoor in het Foe yong hai bakkie liggen. Die ga ik niet meer gebruiken want zeg nou zelf, dit staat toch helemaal prima.
Dank je wel @Tom146!
Lekkah, enjoy!!
Het is vandaag onze laatste dag. Althans we vliegen vanavond om 19 uur (voor jullie 01 uur, woensdag nacht)
Ik zal het in gedachte houden als ik richting het einde van het jaar misschien weer ga.
Hier kost een dag ticket 85 dollar, de gekken.
Marriott ook zo iets, maar wel inclusief een bedrag voor consumpties.
Wij hadden een voorkeur voor Pirate Bay ernaast.
Goede reis.
Ah, oké. Standaardprijs dus. Hier ook incl. Eten en drinken.
En thanks!
Dat is heel erg mooi
Ziet er top uit
Vandaag vreemdgegaan met m’n eerste horloge dat ik heb gekocht. Inmiddels al zo’n 7,5 jaar in de collectie
#first
Ik ben er al twee jaar of twee naar op zoek, eentje in topstaat enzo. Als ze al voorbij komen zijn ze half goudkleurig en/of met ‘mercedes’ wijzers. Helaas …
PS Tutima is trouwens ook een tof merk. Heb zelf al eens overwogen om een blauwe M2 Seven Seas (ref. 6450 of 6151) te kopen. Te dik voor jou, voor mij perfect!
De enige Squale nog in de “collectie”
Jajaja, ik weet het en die foto is nergens voor nodig hoor…
Sorry
Hmmm, misschien idd niet een van de meest gedragen horloges. Maar heb 'm alweer een paar dagen om.
Woohoo! Lekker, hoor!
Geniet er nog even keihard van!
Vind dat trouwens wel een serieus mooie combi van horloge en band!
Die combinatie staat top Remco!
Er is weer eens een pakje onderweg vanuit Q Watches …
… spannend! Wat zou het zijn?
Ik ben het met je eens!
Ben er (weer) blij mee. Ik heb dit bandje natuurlijk al een paar keer eerder gehad en de kwaliteit en draagbaarheid is dikke prima. Staat 'm echt goed, net zoals voorheen op mijn 1521 Classic(s).