Okay mis gegokt
En weer terug in de kroeg. Cool ding deze Master!
Biertjuuuuh??!
Ps
Heeft er iemand nog een 18mm Squale tropic sluiting die ik kan overnemen?
Er zit een tropic met (titanium) gespje bij toch? Ik weet niet waarvoor je hem wil gaan gebruiken maar je moet even goed op de maat letten de tropic tapert van 20 naar 16mm, die op leer en ander rubber naar 18mm. Maar dan heb je dus die van een 22mm tropic nodig
snap je me nog
Ps cool ding ja (mijn ex?)
Nope
Nope
Dit was een review unit. Normaal wordt deze in een standaard Squale box geleverd, maar ik heb de Pelibox erbij gekregen. Helaas zonder tropic dus. Tropics heb ik genoeg, maar een Squale gesp zou het net afmaken. Ik overweeg ook de nieuwe sluiting te kopen voor de Master. Maar eerst even een paar dagen zo dragen.
Hij hoort ook in een (peli)koffertje met apart plekje voor de tropic
Ik maak zo even foto’s van de sluitingen
Dat Q iets niet op voorraad heeft is betekent niet dat ze 't niet kunnen leveren …
Verder beroep ik me nog even op mijn zwijgrecht! Eerst maar even het nieuws van PostNL afwachten.
Daar ben ik ook de fout mee ingegaan @SpringDrive! Dus even goed opletten met wat je nodig hebt. Ik had voor mijn 1521 Tropic een 16mm sluiting nodig, die overigens los best lastig te vinden is. Voor de Matic had ik een 18mm nodig (taperde van 22 naar 18), die had Q op voorraad.
Komt ie nog vandaag? Ben heel nieuwsgierig wat het nou wordt!
Klopt 100%
Deze = review unit (geleverd door WatchBandit)
Anyhow. Ik mis dus alleen de tropic uit de set.
Mijn eigen tropic gaat van 20 naar 18, vandaar mijn vraag naar een 18mm sluiting.
20mm tropic
20mm racing/rally tropic (gatenband)
En 20mm leer
Kan natuurlijk zijn dat jouw Tropics van 20 naar 18 taperen
Ziet er heel dik uit!
Nog even afwachten maar ik zeg alvast gefeliciteerd!
Op moment ga ik even vreemd.
Alvast excuses
Aaah wat zuur altijd
Je gaat ons toch niet langer in spanning houden?
Sorry, ik moet weer aan het werk …
Nou potverdrie…
Hoor het de volgende pauze wel!
Het moet wel heel raar lopen als dat geen 2001 is, of ze moeten ergens een 1553 op de kop getikt hebben. Als 't 'n 2001 is, moet ik even hard nadenken over welke kleur dan… Gewoon de Heritage? #spannend
Ikzelf deze iets eerder deze avond.
Dan doe ik nog een duit in het zakje, áls het een 2001 is dan moet het wel heel raar lopen wil het géén heritage zijn en dan ben ik grote blij voor @junior want die is top
zal hem morgen ook weer eens omslingeren
Dát vind ik nog wel een goeie!
Hij weet het wel spannend te maken die @junior ! Ik hoop maar dat het iets spectaculairs is waarvoor we met z’n allen 3 dagen op het puntje van onze stoel hebben gezeten
Er moet in ieder geval een oranje bandje op kunnen.