Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 9)

Ik denk GROEN!!, ik bedoel blauw!

lingo

4 likes

Ben wel nieuwsgierig naar hoe de matic en de master zitten. Heb volgens mij een relatief dunnere pols (denk ik). De 1521 vind ik persoonlijk het fijnst zittende horloge dat ik om mn pols heb gehad.

3 likes

Hé Squalie heeft weer iets geteasered. :raised_hands:

4 likes

Ik sta hier inmiddels bekend als een notoire vreemdganger. Ga van Seiko naar Omega. Morgen weer een Squale op het programma :slight_smile:

9 likes

Een 1521 special?

1 like

Nee dit moet een “Master” zijn. Aan de hashmarks te zien.

3 likes

Deze 3 gaan battelen en ik denk dat de Matic wint. Ik heb een 19.5 cm pols

14 likes

Sorry voor de foto Copy @junior :smile:

Ah ja je hebt gelijk

Ik lees vaak dat jullie FKM bandjes bestellen op Ali. Ik heb er zelf niet zo’n ervaring mee en zie door de bomen het bos niet meer. :deciduous_tree::face_with_spiral_eyes:

Wat zijn nou echt de beste bandjes op Ali? :100:

2 likes

Volg…

Ik vind het een nadeel dat veel straps zo lang zijn
En soms flets van kleur. En een Tropic die een lange taper heeft vind ik ook niet handig en mooi.

1 like

Wat zoek je? Wil je cut to size of gewoon een gespje? En welke stijl? Tropic, summit, glad etc. Je moet in ieder geval op zoek naar FKM rubber (of HNBR) en geen silicone. Dan een design kiezen wat je bevalt :wink:

Dit is wel een prima ‘winkeltje’ :point_down:

2 likes

Welke band is dit?

Ik vind dat die rubberem banden altijd met ff 1.5 a 2cm te lang zijn voor mijn 18.5cm pols. Zie je heel tijd zo’n flapje uitsteken. Ben benieuwd of hier ook kortere banden bij zitten.

Probeer ze eens van Wolbrook, fantastische banden en niet te lang.

4 likes

Ding dong … :sunglasses:

3 likes

Ja, en aan de dikte te zien, zeg ik ook Master. Ben benieuwd! Ze zijn erg druk met launches, de laatste tijd!

2 likes

Is ook een beetje verklapt!
image

4 likes

Zojuist netjes een verzendlabel per e-mail ontvangen om mijn horloge ter reparatie te versturen.

Ik zeg goed geregeld!

5 likes

Heerlijk met hopelijk de zomer op komst

16 likes