Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 9)

:rofl::rofl:

Ik heb eens goed vergeleken en idd Ali en Wolbrook zijn duidelijk verschillende kwaliteit !

Thanks voor de aanbeveling naar het winkeltje. Daar ga ik sowieso even in duiken.

Ik zoek gewoon met een gesp. Van de Tropic heb ik er al best wat, dus ik zou wel iets anders leuk vinden om te proberen.

Ja mee eens, voor Tropic zijn die subliem. :ok_hand:

Ja leuke stijlen ook! Inderdaad wel wat lang, maar vooral heel lastig verkrijgbaar. Stom want het is natuurlijk gewoon een Italiaanse fabrikant. Maar op een of andere manier zie ik alleen aanbieders in de UK of USA. Waardoor er een stortvloed aan shipment en tarrifs bovenop komt waardoor het al niet meer grappig is.

Ja precies daarom, door de bomen het bos niet meer. :face_with_peeking_eye: Ik vind het ook maar een stomme en onoverzichtelijk site, dat Ali. Met om de haverklap een soort rad van fortuin. :joy:

Ja daar twijfel ik niet over. Ali heeft volgens mij ook geen vulc. rubber.

1 like

Old skool 1521 :sunglasses: :pinched_fingers:

17 likes

Van Ali zijn ook langer.

Hier een Wolbrook op een 17 1/2 cm pols

Wel met een 16mm gespje van Squale.

8 likes

Nu ben ik dus die Wolbrook ook kwijt.

16 likes

Weet niet meer wie het advies heeft gegeven maar deze is erg aangenaam!

In combinatie met

Binnenkort maar even een blauwe en een oranje bijhalen.

11 likes

Nie piepe :laughing:

1 like

Is die sluiting een beetje stevig?

20 likes

Die voelt zeker solide.

3 likes

Wat een geweldenaar is dit :sunglasses:

Alleen die flap van die strap :face_with_peeking_eye:

2 likes

Dat was ik :point_up: heb hem ook op m’n 1521 helemaal top :ok_hand:

Juist leuk toch! :+1:

14 likes

13 likes

Ja die is lang. :yum: Maar echt last heb je er niet van moet ik zeggen. Hij is overigens van Bonetto Cinturini :it:

1 like

Hier een eerste teken van leven, de 1521 maakt het goed.

De zoektocht naar een geschikt bandje is ook al in volle gang. Voor nu op een FKM van Amazon, wel met de originele gesp natuurlijk. Maar jullie kennen het wel, de zoektocht gaat door :joy: :+1: er is van alles onderweg (en ook alweer retour) haha

13 likes

Een divecore of isofrane staat ook goed en draagt lekker

2 likes

Foto :innocent: linkje :innocent:

Hier op isofrane. Ik heb nog geen divecore maar @mrparadox weet er meer van geloof ik.

12 likes

Zuludiver heeft ook mooie straps

1 like