Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 9)

Buongiorno Squalisti!

Zaagmans is onderweg!

Lang geen wristshot geschoten, alweer een ouwe vertrouwde aan de pols.

15 likes

Dit geldt ook voor de regio Arnhem, @junior :slight_smile:

1 like

Zoek de verschillen :point_right::rofl::rofl::rofl:

1 like

De een heeft duidelijke kenmerken van het Y chromosoom, de ander niet. :crazy_face:

1 like

Goedemiddag Squalevrienden! :beers:

Je hebt het weekend overleefd zie ik… :sunglasses:
Dank je wel (ook) voor het aanbod!

16 likes

De zomer slaat weer toe :sunny:

16 likes

Niet dat ik weet.

Je kan er wel terecht als retailer

Ik heb gekeken en ze werken volgens mij alleen voor retailers

1 like

Dan moet er een oranje strap op :rofl::rofl::rofl:

:joy: je hebt gelijk, maar ik vind deze zo mooi (en fijn, Wolbrook).

1 like

@Kleine_gup_in_grote_oceaan

Met jouw contacten…

Na levering Squale HF shirts. Neem aan dat ze bij Squale niet moeilijk doen. Iets met gratis reclame!

XL is prima denk ik al zijn dit Italiaanse maten…
Adres hebben jullie al!

2 likes

Vanmiddag rond de tafel bij @Royce gezeten voor de ‘overdracht’ van de 1521 full lume waarvoor ik een lijntje had uitgeworpen. Maar stiekem was ik er vooral om zijn schitterende collectie te zien! Laat ik het zo zeggen, ik heb een hoop inspiratie opgedaan. :joy:

De Matic modellen zijn echt schitterend. En de “Master” is een heel stuk meer compact dan verwacht. Natuurlijk wel dik, maar alsnog goed draagbaar. :ok_hand: En de Onda heeft natuurlijk een schitterende dial. :star_struck: Ook tof om de 1521 “Secret” :shushing_face: te zien. Beide varianten wel te verstaan.
Ik zie nu dat ik bij lange na niet alles op de foto heb staan. :laughing: Roy bedankt voor de leuke mini-GTG. :raised_hands:

En hierbij uiteraard foto’s van mijn NA die mee naar huis is gegaan. De Squale 1521 Full Lumen - Exclusive Orologeria Majer

Dat ook meteen gedaan. :laughing: :pinched_fingers:

26 likes

Klinkt als een geslaagde middag en veel plezier met de nieuwe NA :partying_face:

3 likes

Was erg leuk, mooie generale repetitie voor zaterdag! :grin:

Niet eens eentje van de BEAMSen! :wink:

4 likes

En hier doe je dan je Squale voor de deur uit :sunglasses:

21 likes

Klinkt als een feestje! Congratulazioni! :beers: Ik heb een zwak voor full-lume duikers. Daarom heb ik er ook twee! :diving_mask: :ocean: :sunny: :sunglasses:

5 likes

Cool!

Blij mee?

1 like

Zekers, maar die zwarte Isofrane heb ik er meteen afgehaald, die gaat naar de blauwe afdeling.
Lekker horloge, dikke duiker maar toch compact.:ok_hand::+1:

3 likes

Die oranje tropic staat wel vreselijk goed! Veel plezier ervan.

2 likes

Thanks Koen!

Ja je hebt gelijk, dat is wel stom. :astonished: Terwijl ik groot fan ben. :raised_hands:

Was het zeker! Ja die full-lume divers zijn iets bijzonders. :ok_hand: Was is jouw andere full-lume? Een Citizen NY gok ik? :yum:

16 likes