Je laat er geen gras over groeien! Gefeliciteerd, ik ben ook Doxa fan! Draag m’n army graag!
Waar en wanneer gaat er gekropen worden?
Ik sluit graag aan …
Geweldig! Van harte gefeliciteerd! hele mooie
Zie toch wel een boel Doxa voorbij komen bij Squale only gelukkig zijn jullie niet zo moeilijk hier in de kroeg.
Ik weet een bepaald topic waar dit je dan gelijk een vlag aan je broek hebt hangen
Vandaar dat ik met enige trots hier mijn titanium NA ook wel durft te posten.
Heb echt nog aan weer een Squale zitten denken maar de 1521 al zo vaak gehad in bijna alle uitvoeringen dat ik nu wel een wat anders wilde proberen de CWC Ti300.
Proost Squalistaas

Ik voel een Squale Doxa GTG opkomen lijkt alsof veel kroeggangers ook een doxa hebben
En wat men verder ook nog heeft:+1:
Ze hebben me gelijk voor de rest van m’n leven afgekocht.
Mooie aanwinst, Dan!
Geniet er volle bak van, kerel!
Lekkere binnenkomer, kerel!
Veel draagplezier van deze zomerse knaller!!
Welkom!! Heel veel plezier gewenst met de NA!
Thanks mannen!
Ik ga er zeker ook nog een NA-topic aan wijden, met wat leuke foto’s enzo. Dat zal komend weekend worden want ik heb best een druk weekje voor de boeg.
Ja sorry!
Ik geef de schuld van @Royce. Trouwens ook aan @Jtrommel, die begon meteen die van @Dannyboy te pluggen toen hij doorkreeg dat ik deze uitvoering wel leuk vond.
In ieder geval langer dan de blauwe 1521 COSC en de laatste Astron.
… dus langer dan anderhalve week!
Ik stem voor!
Gisteren bij @Royce een mini meet gehad en dat was al erg leuk. Naast Squale ligt daar ook nog een stapeltje Seiko’s en nog veel meer. Als we Squale als basisvoorwaarde stellen is verder elk merk welkom. Wat mij betreft vooral de liefhebbers- en de nichemerken. Dat is toch het leukst! Vind ik.
Jij ook bedankt enne ik hoop dat je een goeie klik met die blauwe krijgt. Het bleek helaas niet mijn kleur. Verder ben ik een enorme fan van de 1521 en de COSC is natuurlijk het ‘topmodel’.
Veel draagplezier Danny!
Toffe foto’s trouwens, mooi zo in 't gouden uurtje.
Klinkt als een goed plan!
Thanks
Dit is wel een uitvoering die jou past volgens mij! Ik zou er trouwens ook aan kunnen wennen hoewel ik het ontbreken van losse bandpennen wel zou missen denk ik. Dat zou me ook bij sommige Pelagossen tegenhouden. Die jij overigens ook gehad hebt … ik zie een bepaalde stijltrend.
Veel draagplezier Dan!
Het ziet er uit als een topper en zo zal 'ie ook dragen.
FTFY
Beetje off topic maar ooit zo bedacht door de bezoekers zelf, een aparte hoek met (alleen maar topics over) één merk. Ook leuk! Prettig bovendien, alles op 1 plek … maar dat moet je er natuurlijk niet ook andere merken gaan pluggen. Dat past daar niet.
In ‘onze kroeg’ kan iedereen binnenwandelen, zolang Squale maar het hoofdthema is/blijft. Af en toe een vreemdganger is prima volgens mij.
Volgens mij gewoon een zooitje ongeregeld in die Squale kroeg
Nice en nogmaals gefeliciteerd!
Lijkt mij leuk!
Woohoo! Heel gaaf! Congratulazioni e benvenuto!
En @junior , mooie aanwinst, hoor! Congrats en geniet ervan!