Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 9)

Een setje? Meestal spreek ik dan over trio
Jaja, ik weet het! :sunglasses:

4 likes

M’n andere favoriete merk, vandaag. :blush:

En ondertussen ook even lekker met de andere hobby bezig.:musical_note::guitar::notes:

Fijne dag, Squale amici!:sunglasses:

10 likes

Dat kan ook, dat is in ieder geval waar ik aan de k bij een setje. :sweat_smile:

2 likes

Juist heerlijk toch?! :stuck_out_tongue_winking_eye:
Twee prachtige horloges; compleet verschillende, maar ze complementeren elkaar heel goed. Lekker om de dag afwisselen :slight_smile:

3 likes

13 likes

Als het een beetje mee zit heb ik morgen nog een nieuwe squale incoming… 1 die echt nog op m’n lijstje stond…
als het allemaal doorgaat, gaat wel m’n matic de kist verlaten en het blauwe gedeelte in hier… mocht er hier iemand hem heel graag willen, laat me even weten. Scheelt me een advertentie maken…:wink:

12 likes

Oe Nice!!

Precies die heb ik toevallig ook net besteld. Helaas hebben ze vakantie dus ik moet nog even geduld hebben. Ze hebben nog enkele limited edition nummers waaruit je kan kiezen! Toevallig was het netnummer voor vaste telefoon uit mijn geboorteplaats nog over :smile::+1::+1:.

Waarom kies jij voor de ‘date’?

Plaatje voor de sfeer:

9 likes

Ik vind het wat minder saai en merk ook dat ik een datum ‘mis’ bij een no-date, bijvoorbeeld in de supermarkt. Serieus. :sunglasses:

Tof dat jij hem besteld hebt! Erg benieuwd hoe die gaat bevallen.

Ik zat afgelopen week al met Tom in de app over een eventuele inruil van mijn 1521 COSC, totdat ik bij @Royce op de koffie zijn Sharkhunter om de pols kreeg. Toen moest ik een andere afslag nemen! Gelukkig hadden we nog geen concrete handjeklap gedaan en verzendlabels geprint. Dat stellen we nu nog even uit. :wink:

5 likes

Wie is Tom?

1 like

Eens! En dat die meer lijkt op de Blancpain waar die van af is geleid vind ik ook leuk.
Unbenannt

Ik ook! De zwarte cosc was het net niet voor me. Deze UCB lijkt aan de meeste eisen te voldoen. Ben voornamelijk erg blij dat ze de witte C1 lume hebben gebruikt en niet de groene C3. Daar knapte ik bij zowel de zwarte en blauwe classic maar ook bij de zwarte COSC op af. Bij de blauwe COSC heb ik er gek genoeg minder last van.

:joy:

10 likes

Dat is @Chronofactum, de AD die dat ding verkoopt … :wink:
Wel een beetje blijven opletten hè! :beers:

3 likes

Ja baas!

4 likes

giphy

:joy:

5 likes

Ben retemoe!
Werken, doosje zoeken, Aquastar naar (bijna)buitenland versturen, druk, druk, druk!
Stress of mijn COSC morgen wel aankomt…

5 likes

En nu dus behelpen met alleen een Tudor in huis……

10 likes

Nieuwe master incomming? Interessant patroon op de dial.

12 likes

Oeh die lume-dots zien er wel heel tof uit! Met dus blauwe en groene lume. Erg interessant! En dan in Ti. Lovely!

4 likes

Avond mannen

10 likes

Even een vraagje hier. Het viel mij op dat mijn 1521, de full-lume variant een redelijk beperkte gangreserve heeft. :nerd_face: Terwijl hij op de timegrapher wel uitstekend functioneert. Afwijking van ca. 4 sec p/d en een amplitude van ca. 300. :raised_hands: Alleen houdt de gangreserve het voor gezien na 27 uur. Specs zijn 38 uur uit m’n hoofd gezegd? Natuurlijk niet heel schokkend, maar goed, het horloge komt pas uit 2022 dus ik had beter verwacht. :pinched_fingers:

Nu heb ik wel vaker gelezen dat de uurwerken van Sellita ‘karig’ worden gesmeerd af-fabriek. Zou het daar wellicht aan liggen? Meer mensen met deze ervaring met de uurwerken? En het moet je maar net opvallen natuurlijk.

4 likes

De NA vandaag ontvangen!

17 likes