Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 9)

Wel heel tof! Maar ook heel-veel te duur inderdaad. :melting_face: Grappig om te zien dat prototypes uiteindelijk toch ook gewoon gaan zwerven.

1 like

Zo Doxa int doosje en weer legaal kroeg-bezoeker :ok_hand:

19 likes

Ja en daar ben ik het dus niet mee eens.
Eigenlijk kun je geen prijskaartje hangen aan zo’n horloge en het is geen veelvoud van een enigszins vergelijkbaar regulier model. Ik vind het dus nog wel meevallen. En ga maar 'ns op zoek naar een prototype Omega ofzo. Dan betaal je toch echt wel effe héél wat meer.

image

image

Beide horloges worden dan wel weer aangeboden inclusief verzenden. :grimacing: :wink:

2 likes

Ik liet het nog in het midden he met m’n ‘te’ tussen haakjes en met vraagteken :stuck_out_tongue_winking_eye: veel vind ik het sowieso voor een ‘simpele’ 1521 (zo’n standaard Omega kost ook een veelvoud van een reguliere 1521), te veel vind ik het persoonlijk ook maar dat komt gewoon omdat ik hem lillik vind :crazy_face:

1 like

Middag! Al in de Wat Dragen Wij Vandaag geplaatst maar misstaat hier ook niet :sunglasses:.

12 likes

Goedemiddag Squale vrienden. :beers:
… hier weer geen Squale om de pols. Sorry! #DoxaFTW (for now)

noooooo

azge25e

6 likes

Dat is waar.

De gemiddelde Omega is ook echt geen ‘haute horlogerie’, hoor. :wink:
En waar eerdergenoemd prototype Squale nog niet eens 2x zo duur is als een regulier model, zijn hierbovengetoonde Omega’s zeker 10x zo duur als een regulier exemplaar. :exploding_head: Maar goed, dan staat er natuurlijk wel een Omega-logootje op. :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ja, da’s natuurlijk een smaakding. :person_shrugging:

1 like

Als je hem gewoon mooi vind, en je weet dat het een prototype is waar er maar 1 van is dan vind ik het bedrag nog wel meevallen

Ik heb nog wel een plekje Maarrr, ik koop m niet :smile:, want ik vind hem niet zo mooi :face_with_monocle::thinking::sunglasses:

3 likes

Deze is echt tof! Ziet er puntgaaf uit trouwens

1 like

Er zijn er 6 van. :face_with_monocle: Dus zou je de prijs dan moeten delen door 6 om tot de daadwerkelijke waarde te komen? :joy:

P.S. @TagEd waar zijn eigenlijk alle Squale HFLE prototypes gebleven? :sweat_smile:

2 likes

Thanks, man! :blush:

1 like

Nog steeds niet die factor 10, die voor de Omega’s gevraagd wordt. :grin:

Die liggen veilig in de kluis. Worden ooit nog een keer geveild.

4 likes

Grapjas ben je! Delen door 6 :rofl:
Maarrr, inderdaad waar zijn de hfle proto,s gebleven :thinking:

1 like

Ha Ed, zijn er foto’s hier op het forum van de prototypes?

1 like

Is je pensioen voor in Monaco toch?

2 likes

Misschien even zoeken in het HFLE-topic, van destijds.
Weet het eigenlijk niet precies (meer).

1 like

Ik ga vreemd :grin:

12 likes

Ziet er goed uit dus dan mag het… :wink:

1 like

Yep. :sunglasses:

MARINA YCM - YC Monaco

Floppy-haired fraudster | Morning Brew

10 likes

Dat laatste zou ik niet doen :scream: daar koop ik liever :beers: voor bij jou favoriete winkel :smile:

1 like