Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 9)

3 likes

:shark:
Als ik iets meer zicht heb op de zending laat ik het weten. :grimacing: Om teleurstellingen te voorkomen. :melting_face:

Héél gaaf!! Zeker zo’n oudje. Met papieren? Omdat je het bouwjaar zo accuraat weet. :slight_smile:
Toch moet je zo’n band ook gewoon lekker dragen hoor. Als die het al bijna 40 jaar volhoudt kan er nog makkelijk 40 bij. :raised_hands:

3 likes

Das ie zeker :ok_hand:

Hedde een guur dealtje gemaakt? :crazy_face:

3 likes

Nou… laat ik het zo zeggen. Het is met een Fransman. En ik spreek slecht Frans. :joy:

Hier een typische Fransman. Niet de Fransman uit mijn verhaal.

4 likes

Thanks, man! Erg blij mee! :partying_face:

Ze zijn te dateren en deze is gedateerd door B&O Watches, waar ik 'm gekocht heb.

Idk. Ik draag eigenlijk bijna alles (duikers, dan) op rubber. Maar misschien nog eens. :person_shrugging:

3 likes

Ik ben er sinds vanavond uit, rubber is niks voor mij. En de eerste die zegt dat ik dat de laatste 20 jaar al 100 keer gezegd heb heeft helemaal gelijk.
Nu ook weer de Tropic, zit eigenlijk op het ene gaatje te strak, andere te los. Conclusie: Wat ben ik een zeikwijf😂

4 likes

Dat heb ik ook hoor, das gewoon k#dt :sweat_smile: dat is wel vrij eenvoudig op te lossen met een cut-to-size rubbertje en sluiting met 6 micro verstel gaatjes :ok_hand:

2 likes

Waar koopt Louisje dat?

1 like

Hou eens op met dat enthousiaste gedoe!
Nu wil ik niet meer wachten … :see_no_evil:

4 likes

Ik ben heel tevreden over deze combi:

Ff opletten dat je de goede maat en kleur besteld (dus zwart en oranje :stuck_out_tongue_winking_eye:) en dan zónder (die) sluiting.

En dan deze sluiting:

Wellicht ergens (ander alie winkeltje) nog een dubbeltje goedkoper te vinden.

Of deze als je hem on the go wilt verstellen:

Máár dan heb je weer geen micro-verstel, ja 2 gaatjes maar daar kun je er maar één van gebruiken (anders past het rubber waarschijnlijk niet). Dus loop je weer het risico dat je nèt geen lekkere fit hebt standaard.

Of een andere sluiting die je evt nog hebt liggen (Zuludiver, Miltat whatever)

1 like

Ik denk dat ik gewoon nog even een Squale plaatje doe, omdat het kan … in Squale Only. :wink:

14 likes

Pffffff

1 like

Haha jij hebt het zeker liever voor het viervoudige bij een Nederlandse dropshipper :stuck_out_tongue_winking_eye:

Edit: je hebt een vergelijkbare combi ook van zuludiver, staat er zelfs een in het blauw. Kan je ook losse banddelen voor/bij kopen voor ca. €55~€58

Of toch een Diaboliq Paratrooper……

Even kijken…

• kan prima naast je Doxa! En naast je MM.
  • er zijn nog maar een paar date UCB’s beschikbaar
  • uiteindelijk weet je dat je toch gewoon een 1521 wilt
  • en dan wil je deze.
  • want je wilt deze!

Kan nog wel even doorgaan…

Te donker om nu een foto te maken dus dan maar even zo:

VET!!

13 likes

Laat maar. :joy:

4 likes

OMG, wat een ontwikkelingen weer! :grin::wink:

5 likes

Dit selectief gequote stukje heb ik in mijn reactie hierboven juist doorgehaald, met reden want wat mot ik met twee 1521’s? Oh wacht, dit is een vraag die ik vooral niet bij jou moet neerleggen want jij hebt er 100 ofzo … :sunglasses:

2 likes

Ja, dat doorgehaalde had ik juist gezien, maar dat pikte ie in quote-modus blijkbaar niet op…

Het mogelijk verdwijnen van de MM had ik nog niet helemaal zien aankomen. Ik dacht dat je juist wat aan het opwarmen was voor het idee van een trio… :wink:

2 likes

Ik heb hier nog wel een passend gifje voor maar ik ben een beetje bang dat ik 'm dan zelf - in ‘mijn andere rol’ - weer mag verwijderen, inclusief een schorsing enzo … :sunglasses:

Maar even serieus. Ik wil de UCB echt proberen en dat kan alleen maar als ik afscheid neem van een van de twee die ik nu heb en de 300T gaat voorlopig echt niet weg. Dus tja, dan is de keuze min of meer al gemaakt. Ik kan ook nog even doorsparen maar 1) ik weet niet hoe lang de UCB nog voorhanden is, dus ik moet niet te lang wachten, en 2) dan zit ik straks met drie horloges. Ik heb het nu al lastig met twee.

Ik ga er nog twee nachtjes over slapen, in het weekend heb ik tijd om wat knopen door te hakken.

Voor nu, bedtijd!

jippie

Trusten. :sleeping:

6 likes