Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 9)

Beterschap voor de kleine, kerel! :sneezing_face:

2 likes

Heb de MM300 even opgeborgen, tijd voor de :shark:

16 likes

Nee, die blijft voorlopig zeker…tenzij :point_down: :see_no_evil:!

Ik denk dat je die voorlopig nog niet zat bent, maar ik ga toch maar alvast sparen :smile: ! :ok_hand:

4 likes

Lekkere lume……

16 likes

Thanks!
Nou, ik heb dus het privénummer van Andrea Maggi en die heeft deze voor mij geregeld. :person_shrugging:

Nee, hoor. :wink: Gekocht via Ali Express.

Ach! :frowning_face: Beterschap! :muscle:

3 likes

Helemaal super, ik bemerk een opening. :grin: :clap:

Dan ga ik dat ook doen. :joy:
Even serieus, is @Paul echt de enige met een Matic “Chocolate”? :face_with_monocle:

Ook super gaaf die lichtblauwe. Maar dat komt te dicht in de buurt met mijn 1521 Ocean Blasted.
17 a 17,5cm. Maar wel plat! :v:

2 likes

Leuk zo’n Squale shirt, kun je mee voor de dag komen. Loop je niet mee voor lul wat je bijvoorbeeld met een Rolex-shirt wel hebt😎

5 likes

Thanks!
En idd,

is gauw een beetje sneu. :grin:

4 likes

Goedemorgen! Met deze toch ook wel erg blij/tevreden :slight_smile:

Vooral de bezel en kastafwerking doen het hem voor mij :ok_hand:

18 likes

De Master heeft gewoon veel details die hem zo tof maken. :ok_hand: Drilled lugs, HeValve, sandwich dial, Grade5 Ti. :slightly_smiling_face:

Maar ik ben ook nog blij met deze eenvoudige 1521. :beach_umbrella: :raised_hands:

15 likes

Mogguh!

Lekker man! Draagt ook lekker licht, zeker? :joy:

Fijne woensdag allen!

12 likes

Goedemorgen allemaal!

12 likes

Ach wat heet licht, op rubber exact hetzelfde als een 1521 (op rubber) dus ca. 30gram lichter dan een Matic. Op ‘staal’ weegt ie hetzelfde als een Matic op rubber (en een stuk minder dan een 1521 of Matic op staal). Snap je hem nog :crazy_face:

2 likes

Hij is lichter :sweat_smile:

2 likes

Goeie dag mannen! :coffee:

18 likes

Buon pomeriggio Skûwàlisti! :shark: :diving_mask:

… “toch ook wel” klinkt niet heel erg overtuigend. Ben je blijer met de 2001? Heb je trouwens al een bevestiging dat 'ie in behandeling is met uitzicht op een retourdatum … :thinking: :sunglasses:

14 likes

Alvast oefenen met lichtblauw.

17 likes

Nee niet per se maar die nam gewoon een soort van automatisch de overhand die eerste dagen omdat ik van de Master de band af moest halen (en hem er niet meer op heb gezet) en hij me super vrolijk maakte (deels door het zonnige weer). Ik denk dat hoe ik het toen omschreef nog steeds wel geldt; de Master is mooier de 2001 leuker (en ook heel mooi) :man_shrugging:t2:

Bende gek joh, geloof ook niet dat ze daar aan doen bij Squale :wink: ik heb hem met DHL Express verzonden (op advies van @royke74 :+1:t2:) dus ik weet dat ie in minder dan 24u in Italië op locatie was, maar verder niets.

2 likes

disappointed-james-corden-qoerbcbsd3hpz8qx

Bizar!

Mocht Squale meelezen en ze zoeken nog een communicatief vaardige en klantgerichte (after)sales collega, ik - Squale Brand Ambassador - ben beschikbaar. Oh enne, ik heb ook verstand van IT dus een ERP programma implementeren met een helder en behulpzaam klantportaal. Komt voor elkaar. :sunglasses:

4 likes

Hee, m’n ex! :grinning: blijft een mooie!

1 like