Zou ik ook wel willen
Met de juiste mindset komen we een heel eind toch?
Deze zie ik graag voorbij komen!
Lekker hoor de Thalassa, helemaal op een stalen band … ja, ik heb inmddels ook al wat exen rondzwerven op HF. Blijft leuk dat ze een beetje ‘in beeld’ blijven, bij liefhebbers!
Zo is het☀️
Lekker man!
Dit moet wel het meest levendige topic van het forum zijn. Een betrekkelijk kleine groep die heel veel post. Geweldig. Ik zou er bijna een Squale voor aanschaffen.
Deze ziet er bijvoorbeeld wel echt top uit (maar ik heb al twee duikers, terwijl ik niet pe se een duikerfan ben).
Ik zeg een duiker verkopen, deze Squale aanschaffen en dan word je vanzelf duiker fan😂. Of we gaan natuurlijk gewoon een keer duiken hè….
Nou, de twee die ik heb gaan nergens heen hoor. Maar deze zit nog wel een beetje in het koppie…
Kan hem alleen (nog) nergens irl zien vrees ik.
Ben je nou nog steeds aan 't dubben Tom …
Er zijn ook AD’s met een fysieke winkel, zoals AWCo (Amsterdam) en Van Willigen (Den Haag). Anders @royke74 even een PB sturen voor een snuffelsessie. Misschien hebben ze de 2001 liggen. Dan kun je 'm ook meteen meenemen.
Ik zie hem nergens op de websites van deze dealers helaas.
Nou ja. Na de vorige ‘dubsessie’ heb ik twee duikertjes gekocht. Maar toen ik deze blauwe zag ging er weer een Squale op het ‘wellicht’ lijstje.
Wij gaan hem ook niet inkopen vrees ik. Enkel op bestelling leverbaar
Lekker zonnig en vooral zomers!
Ja, eventjes van dat mooie zonnetje genieten!