Zeker, ik begin ‘m al dragend ook steeds meer te waarderen. Op de een of andere manier lijkt deze combi met de Master iets meer in verhouding dan de standaard band, qua dikte.
De shark fin van bovenaf:
Zeker, ik begin ‘m al dragend ook steeds meer te waarderen. Op de een of andere manier lijkt deze combi met de Master iets meer in verhouding dan de standaard band, qua dikte.
De shark fin van bovenaf:
Het is zo stil hier, volgens mij gebeurt het op de app
In het weekend is het hier altijd rustig(er) want op je werk is het prettiger HF’en. Thuis moet je aandacht aan van alles en nog wat geven … bovendien loopt het drukste deel van de kroeg nu met een Omega (@TagEd) of een Seiko (@Kleine_gup_in_grote_oceaan) rond.
Oh en ik was vandaag druk. Ja echt!
Morgen trouwens ook …
Ik heb nog niet eens een foto geplaatst vandaag.
Bij deze alsnog.
Fijn weekend & welterusten!
Guilty as charged. Nog steeds. Sorry…
Ben de afgelopen jaren veel minder met de horlogehobby bezig geweest, maar:
Deze vintage Squale Atmos 50 nog steeds in bezit.
Tritium dial en wijzers, beaten-up, maar blijft een toppertje
Lekker op oranje isofrane, klassieker!
Heel tof zo’n oudje! Dat zie je niet vaak. Weet je meer over de geschiedenis van jouw horloge? Hoe oud die is en waar die vandaan komt?
Ziet er wel heel cool uit!
Wordt het geen tijd voor weer een Squale Dan
Goedemiddag allen, vanuit het zonnige zuiden!
Bij mij is het ook vrij rustig. Ik had een drukke week. Gisteren verjaardag, vandaag al vroeg op pad om de hond uit logeren te brengen.
De Seiko ligt toch alweer een paar weken in de box.
Ik dus ook.
Ja, en toch zit daar wel 'n kern van waarheid in. Doordeweeks heb ik hier en daar wel even een kwartiertje om te HFen. In het weekend vraagt m’n gezin alle aandacht en zijn er allerlei activiteiten, afspraken en (huishoudelijke) klussen. Ben altijd weer blij als het maandag is.