Buongiorno allen!
Het is bijna weekend, dus nog even er tegenaan vandaag en morgen!
Leuke aanwinst @pasd!
Fijne werkdag, allemaal!
Buongiorno allen!
Het is bijna weekend, dus nog even er tegenaan vandaag en morgen!
Leuke aanwinst @pasd!
Fijne werkdag, allemaal!
Hoop oranje hier, zal de tijd van het jaar zijn?
Hoe dan ook, sinds gisteren mag ik mij een echte Squaleneer noemen
Denk dat dit het fijnst zittende horloge is dat ik door de jaren heen gedragen heb, wat een perfecte pasvorm!
Nogmaals, veel draagplezier van deze Militaire!
Oranje hoort gewoon bij Squale!
Poh die afwerking
Sorry ik hou op met deze liefdesverklaring, het gaat om een horloge
Normaliter geef ik @Kleine_gup_in_grote_oceaan overal de schuld van, maar in dit geval komt 't door Charles von Büren … enne, je hebt gelijk deze “Von Büren” kast draagt helemaal top!
Ik herken het wel hoor. Hier gevoelens van gelijke strekking, bij de 1521 MM met ook zo’n heerlijke satin brush afwerking en alles. Doen ze goed bij Squale.
Ieuw hoe ziet dat eruit
Ik kwam trouwens (met mijn beperkte middelen) op 8mm als ik hetzelfde punt meet als jij @junior
en van de Master band …
Kleiner/korter dus. Op zich wel logisch, want met de oude sluiting valt er niks te ‘micro adjusten’ toch? Dan is het wel lekker als de schakels een beetje korter zijn. Dan kun je daar de band mee op maat maken.
Dank je voor het opmeten!
Nope! Althans, die van mij niet.
Nee, gewoon ‘ouderwets’ even een pinnetje een gaatje verplaatsen.
Drie van de vier zijn bruikbaar, het laatste gaatje (meest links op de foto) zit er voor de show want als je die kiest past de duikextensie niet meer in de sluiting. Typisch Squale.
En ik maar denken dat die duikextensie er voor de show op zat.
Deskdivers verzamelen!!
Wel ook een gaaf koffertje eigenlijk
Bij de Marina Militare zit ook zoiets toch?
Ik vraag me trouwens af of het gespje aan de tropic ook titanium is, zo ziet het er wel uit maar het lijkt me sterk hoe kom ik daar achter?
#zoveelvragen
Als je de juiste hebt wel
Een veel kleiner doosje …