Volgens mij ben jij ook de man die altijd kookt.
Ik ook hoor
Yep, anders verveel ik me of moet ik gras maaien……
Kunstgras
Zo een robot werkt ook goed hoor
Vandaag twee Squales van @Petteflet gepast.
Wat een gaaf merk. Ik heb op de terugweg de mannen van de tijd podcast #115 geluisterd. Erg leuk om meegenomen te worden in het verhaal van de HFLE.
Misschien komt er nog wel eens een Squale.
Nooit, dan nog liever asfalt……
Hahaha
Ja, dat kan dus niet he… Opnieuw!
Nou is ie echt vakantie-ready maar zou nog steeds liever een polished (bij voorkeur blue) 1521 meenemen
Goedemorgen allemaal,
Ben je mal… Beter surfa with Scurfa.
Ik moet hem nog even goed zetten, maar fijne werkdag!
Mijn 1521 PVD heeft het pand verlaten. De korte tijd dat ik hem weer om de pols had ben ik er wel achter gekomen dat ik wel degelijk graag een duiker draag en in mijn collectie wil hebben, maar dan eentje waar ik écht warm van word. Zo blij als wanneer ik mijn dagelijkse blauwe bb36 om heb. Dus pvd is verkocht en het spaarpotje weer wat gevuld. Geen plannen voor de korte termijn, eerst maar eens sparen.

Buon pomeriggio!
Da’s beter hè!
Dat moet altijd de drijfveer zijn!
En als Squale 't niet is, tja … dan niet.
Zeker! Als je mijn schuld toch niet had…
Gewoon een stalen Squale dus!
Ik vind dit juist echt een van de leukere versies van dit model. Maar, zo zie je maar: smaken verschillen en da’s prima, natuurlijk!
Weet even niet wat je verder nog aan horloges hebt. Maar misschien is een mooie mechanische chrono juist leuk, voor erbij?
Via welke deur heeft die het pand verlaten dan? Wel jammer, want ik vind het ook een serieus gaaf model. Maar natuurlijk geen probleem dat de match er voor jou niet was. Soms is het gewoon een gevoel. Of eigenlijk altijd.
De “Green Ray” eigenlijk vanaf het begin alleen op de Squale-mesh gedragen.
Vond ik mooi!.. Alleen blijvende liefde was het niet. Nu eens overgezet naar een zwarte sailcloth
en dat doet toch wel iets verrassends. Ik vind de match met een zwart bandje en zwarte bezel onwijs goed.
mijn “collectie” bestaat uit een blauwe Black Bay 36 en een Casio f105w beater Ik heb wel het nodige gehad (en verkocht) en geleerd dat een chrono niks voor mij is. Er zijn zoveel chrono’s waar ik graag naar mag kijken, maar in de praktijk is de tijd veel te lastig afleesbaar en chrono complicatie vind ik eigenlijk nutteloos. Draairing op een duiker vind ik dan wel weer handig… (is de pasta al klaar?)
Via de chrono24 achterdeur
Een van mijn harde eisen voor een toekomstige duiker is géén datumvenster, dus die valt af