Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 9)

Morning! :raised_hands:

24 likes

Moge,

1 like

Buongiorno Squale liefhebbers! :coffee:
Fijne (werk)week.

25 likes

Morge :wave: weet niet wat het is maar hij maakt me vrolijk :grin: :+1:

22 likes

Mogguh!

Moest weer even inlezen, na een weekend absent te zijn geweest! :rofl:

Maaruh, fijne start van de week, mannen!

23 likes

Mogguh :coffee: :+1:

17 likes

Moge , En leuk hè de witte tropic :slightly_smiling_face:

1 like

Goedemorgen! Al een heeeele tijd niet meer hier in de kroeg geweest. Dus zal proberen om me hier weer wat vaker te laten zien.

4 likes

Veel leuker dan ik me had voorgesteld.

Mogguh, WeppieGap!

3 likes

Wat is jullie ervaring met het “vervagen” van de oranje minutenwijzer? :face_with_monocle:

Pas toen ik die van mij naast elkaar had viel het me echt op. De minute-hand op mijn recentere “Green Ray” 1521 is veel feller dan die op mijn Ocean Blasted 1521. Nu is die laatste ongeveer 10 jaar oud en de Green Ray pas 2 jaar en heeft veel minder meegemaakt (lees: strand, oceaan, UV-licht). :beach_umbrella: :sunglasses:
Maar is het nu zo dat die wijzers langzaam aan faden? Of waren ze op oudere modellen gewoon minder fel?

9 likes

Hier geen “ervaring”. Ik draag ze te kort en heb zelf enkel (bijna) nieuwe Squales gehad. Maar ik kan me er wel iets bij voorstellen, dat tijd invloed heeft op kleuren. Ik denk zomaar dat bijvoorbeeld de inleg van jouw blauwe ‘af fabriek’ ook sprankelender is geweest.

Bij de Marina Militare zit trouwens überhaupt geen oranje minutenwijzer, die is gewoon wit. Wél met oranje lichtgevende smurrie erin. Weer eens wat anders. :wink:

10 likes

Waarschijnlijk gebruiken ze gewoon verschillende kleuren

3 likes

De blue/blasted was mijn enige Squale met oranje minutenwijzer. Dus ik had geen vergelijkingsmateriaal. Maar, wie zal het zeggen? Vervaagd door UV, een ander verfje, in meer recente jaren? Allebei de opties klinken vrij plausibel. :thinking: :person_shrugging:

5 likes

Military green……

21 likes

Goedenavond kroeggangers! :beer:

Sinds begin 2025 speurende naar een aanvulling op mijn (Squale) collectie en na een blasted 1521 overwogen te hebben werd ik toch lichtelijk aangestoken door de zomerse vibes van die lekkere frisse Y1545 HFLE. Helaas was ik hier te laat actief om er eentje bemachtigd te kunnen hebben maar dan biedt het blauwe gedeelte natuurlijk uitkomst.

Goed nieuws! Ik heb de HFLE #11 overgenomen van @ruudvv! :partying_face:

Genieten geblazen :kissing_smiling_eyes: :dash:

31 likes

Gefeliciteerd!
Ik zou er wel een band met frissere kleur op zetten, deze is niet echt zomer maar meer herfst :wink:

1 like

minions

Frisse verschijning … :star_struck:
Veel draagplezier!

Gefeliciteerd met je aanwinst :ok_hand:

Ziet er top uit! Veel plezier ermee :slight_smile:

Lekker hoor, veel draagplezier!

Groetjes van 1 van z’n broers. :joy:

14 likes