Ook binnen kleurt ie mooi.
Kleur van de strap komt mooi overeen met de indices.
En nu hou ik op met spelen
Dan kennen jullie mij nog niet …
ik was al jaren met horloges bezig, en toch kende ik squale niet. besmet hier op het forum en met name dit krantje. wat is er niet geweldig aan squale, geschiedenis, het zijn echte toolwatches die ook zou professioneel ingezet zijn in verschillende velden. mooie designs en geweldig draagcomfort. en voor ieder wat wils qua maten en afmetingen. nouja er is natuurlijk ook wel wat te zeuren. vlindersluiting op een duikerband of de dive ext. van de 1545 die steeds los klapt. maar zeker in het prijsvak waar ze in zitten mogen we niet te veel klagen en gezellig hier met je mede squalisti ouwehoeren en elkaar gek maken…
Sterker nog, ik weet niet eens of jij fan bent.
Moet nog blijken…
Na lange tijd met de Choco om de pols, mag nu de Palombari weer even van de zon genieten.
Fijn weekend, Squalisti!
Heel gaaf die HLF editie. Helaas moet ik nu echt even budgetteren maar voor de toekomst…
Welcome back!
Bedankt. Heb deze toch wel gemist op vakantie afgelopen keren.
Goedemorgen!
Zijn er hier meer mensen die een klein probleempje hebben met hun Squale HFLE? Als ik de kroon volledig uittrek en de tijd goed wil zetten (na enkele dagen niet dragen) dan draait de kroon zeer regelmatig door en voel je een soort van “rateltje”. Is dit normaal?
Oh ja, ik moet hem vanmiddag ook even overzetten op rubber. Bedankt voor de foto .