Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 9)

Ook binnen kleurt ie mooi.
Kleur van de strap komt mooi overeen met de indices.
En nu hou ik op met spelen :smile:

15 likes

63a540f5995c96d78277e3d0446c98e801700bdd

4 likes

Dan kennen jullie mij nog niet …

4 likes

ik was al jaren met horloges bezig, en toch kende ik squale niet. besmet hier op het forum en met name dit krantje. wat is er niet geweldig aan squale, geschiedenis, het zijn echte toolwatches die ook zou professioneel ingezet zijn in verschillende velden. mooie designs en geweldig draagcomfort. en voor ieder wat wils qua maten en afmetingen. nouja er is natuurlijk ook wel wat te zeuren. vlindersluiting op een duikerband of de dive ext. van de 1545 die steeds los klapt. maar zeker in het prijsvak waar ze in zitten mogen we niet te veel klagen en gezellig hier met je mede squalisti ouwehoeren en elkaar gek maken…

4 likes

Sterker nog, ik weet niet eens of jij fan bent. :joy::sweat_smile:

Moet nog blijken… :joy:

:rofl::rofl:

1 like

Na lange tijd met de Choco om de pols, mag nu de Palombari weer even van de zon genieten.

Fijn weekend, Squalisti! :partying_face:

:shark:

23 likes

Heel gaaf die HLF editie. Helaas moet ik nu echt even budgetteren maar voor de toekomst… :wink:

1 like

En weer in de collectie!

19 likes

Welcome back!

2 likes

Bedankt. Heb deze toch wel gemist op vakantie afgelopen keren.

3 likes

Laat de zomer maar komen :sunny::palm_tree::tropical_drink:

18 likes

Nog even genieten van deze zomerklatser :sun_with_face:

17 likes

Hier is blauw voor gemaakt, de zon.

17 likes

Goedemorgen

20 likes

Goedemoegen kroegtijgers!

19 likes

Goede morgen Squaliesten,

De GMT krijgt wat pols tijd.

17 likes

Goede morgen allemaal

16 likes

Goedemorgen!

Zijn er hier meer mensen die een klein probleempje hebben met hun Squale HFLE? Als ik de kroon volledig uittrek en de tijd goed wil zetten (na enkele dagen niet dragen) dan draait de kroon zeer regelmatig door en voel je een soort van “rateltje”. Is dit normaal?

10 likes

Oh ja, ik moet hem vanmiddag ook even overzetten op rubber. Bedankt voor de foto :grin:.

3 likes

Dat is niet normaal en komt vaker voor dacht ik.
Even @royke74 van Q contacten…

3 likes