Goedenavond!
Zeker en met een (incoming) Squale om de pols de Scurfa iets te lang voor de vakantie gekocht
Enne??
Alweer 2 maanden geleden hier de twijfel gedeeld over de aankoop van dit horloge. Inmiddels dus al even in bezit en bevalt erg goed.
Alsnog congratulazioni!
Ja joh, het is een Squale. Ik had niet anders verwacht!
I like the watch, but I like the merch as well.
Bella giornata!
Maareh, hey, wat leuk, een Squale buckle! Zit er ook nog een Squale horloge aan de andere kant? We hebben veel last van Squaledrager-wannabees.
+1 @SirSqualeWhale !
Ah betrapt. Ik druip weer af richting het mindere coole hoekje!
is best aangenaam met de huidige temperaturen.
Onderweg om auto op te halen van beurt. Fijn om weer een 1521 in de collectie te hebben. Misschien ooit nog een blasted erbij?
Tsja, toeval bestaat niet: mijn Seiko in het (glacier) blauw is net verkocht, dus dan heb ik toch maar op de bestelknop gedrukt…
@Petteflet nogmaals dank voor de tip hier!
Plaatje voor de sfeer, ik ben vandaag ineens weer al m’n BEAMS versies uit de kist aan ‘t halen. En ik ga de Squaleverzameling maar weer 's opnieuw verdelen over verschillende dozen in afwachting van de nieuwe aanwinst.
De plannen voor de zwarte COSC gaan hiermee wel weer even in de financiele wacht, maar die komt ooit nog wel een keer.
Heel gaaf!
Heb jij trouwens een idee of ik ergens een gele dial op de kop kan tikken?
(Wel een nieuwere gele met luminova ipv tritium.)
Ik loop met deze configuratie in m’n hoofd om eventueel 1 van mijn Squales om te bouwen tot dit exemplaar.
Tnxs, en nee, helaas, dat weet ik niet. Volgens mij is ‘t wel lastig om losse onderdelen van Squale te vinden, heb ik hier begrepen.