Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 9)

Komt helemaal goed, kerel! Heel veel sterkte! En you got this! :muscle: :pray: :+1:

Biker Cartoon Images – Browse 49,021 Stock Photos, Vectors, and Video |  Adobe Stock

1 like

Kaliméra! :greece:

18 likes

Jongens, het was gezellig maar mijn Squale en ik gaan de kroeg verlaten……
Militaire gaat naar een nieuwe eigenaar, weet niet of hij hier gaat komen.

11 likes

Succes maatje!

1 like

Goedemiddag! Nieuwe Squale Von buren pro rubberen band om de 1521 militaire. Erg blij mee en vind hem persoonlijk tot nu toe fijner dragen dan de Baltic tropic of Squale milanese.

17 likes

Thanks mannen! Het was nog een zware dobber. Door de zenuwen ging de hele ochtend alles fout. Zelfs toen ik met het examen begon, maakte ik de maximaal toegestane 2 fouten bij eerste 2 proeven.

Toen ik naar de examinator toe reed voor de volgende proef, zei ik al dat ik het wist en was gezakt. Hij zei, je rijdt gewoon door! Vanaf dat moment ging alles in 1x goed en was ik als og geslaagd. :sweat_smile:

18 likes

Van harte gefeliciteerd kleine! :partying_face::partying_face::partying_face:

1 like

Yes, van harte! :tada::partying_face::motorcycle:

1 like

Gefeliciteerd!

1 like

Thanks, mannen! :heart_hands:

3 likes

De Arancia is voor mij wel een blijvertje hoor :ok_hand:t2:

Gefeliciteerd en veel veilige km’s, houd het glimmende deel boven.

15 likes

Thanks, kerel!!

:joy: Is wel de bedoeling…:face_with_hand_over_mouth:

1 like

Gefeliciteerd! Heel leuk nieuws. :smiley:

1 like

Thank you very much!

1 like

Als een horloge iets minder accuraat loopt neem ik dat ook voor lief. Maar als een horloge dan wel heel accuraat loopt vind ik dat toch wel heel gaaf!

Deze 1521 met old skool ETA uurwerk liep al strak, maar @PeterLC heeft hem écht haarstrak gekregen. :face_with_monocle: Om de pols na 24u nog geen +0,5sec. :ok_hand:

20 likes

Simply lovely!

1 like

Hey gefeliciteerd! Ouwe motormuis!:partying_face:

1 like

Mooi man gefeliciteerd :tada::beers::+1:

1 like

Lekker, man! Congratulazioni! En nou scheuren met die Harley!
Maar eerst even een lekker borreltje, op de goede afloop! We zitten niet voor niks in de kroeg! Cheers, kerel! :clinking_glasses:

2 likes

Dank u mannen!

Nou, dat laat nog even op zich wachten hoor. Eerst nog m’n verkeersdeelname behalen… :sweat_smile:

4 likes